OGP Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 JAG SA ATT JAG HAR MÅNGA FLER SPEL ÄN HAN JAG GÅR INTE OCH BABBLAR OM DET SOM HAN HAN MÅSTE JU HA LADDAT UPP MINST HUNDRA FILMER JAG SA INTE SÅ FÖR JAG VILLE SKRYTA BLEV DET SÅ VAR DET BARA ETT MISSTAG AV MIG http://www.lolife.com/blog/capslock.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 men jag ville bara vara med och säga nåtMen om du inte har något vettigt att säga så kan du hålla käften och hitta någon annan tråd att trolla i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) vafan måste alla kalla mig troll börjar få nog av det ordet nu hitta på nåt annat du ska inte säga så mycket som visar såna filmer i humor forumet jag tror knappast nån hade roligt åt det Redigerat 5 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 lillgammal och materialistisk, fy. inget hat mot honom, tycker mera synd om honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 lillgammal och materialistisk, fy. inget hat mot honom, tycker mera synd om honom. ^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 GANSKA BRA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Vafan måste alla kalla mig troll, börjar få nog av det ordet. Hitta på något annat. Du ska inte säga så mycket som visa sådana filmer i humorforumet, jag tror knappast någon hade roligt åt det.Var skulle jag annars posta den? Humorforumet var den ända som passade IMO. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Fable1 är ett troll svara inte på hans inlägg och ignorera honom bara -.- ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hade svårt att bestämma mig för vem av dem som var fulast. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Vafan måste alla kalla mig troll, börjar få nog av det ordet. Hitta på något annat. Du ska inte säga så mycket som visa sådana filmer i humorforumet, jag tror knappast någon hade roligt åt det.Var skulle jag annars posta den? Humorforumet var den ända som passade IMO. inte vet jag kanske allmänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Fable1 är ett troll svara inte på hans inlägg och ignorera honom bara -.- ^_^Nej, det är han inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) men jag ville bara ha fyskamynt och fuskarank Rättade bara lite Redigerat 7 Juli 2010 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg