Hoppa till innehåll

Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns


360Xbox

Rekommendera inlägg

det gör jag vist har aldrig skrivit nåt dumt till nån fören nån har klagat på mina inlägg jag kan inte skriva nån stans utan att det rågar bli offtopic bara för alla måste svara emot mina inlägg kolla alla trådar där jag har skrivit och ingen svarat emot ska ni få se hur bra det har gått men jag varnar er det kommer bli svårt att hitta en sån tråd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 135
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det gör jag vist har aldrig skrivit nåt dumt till nån fören nån har klagat på mina inlägg jag kan inte skriva nån stans utan att det rågar bli offtopic bara för alla måste svara emot mina inlägg kolla alla trådar där jag har skrivit och ingen svarat emot ska ni få se hur bra det har gått men jag varnar er det kommer bli svårt att hitta en sån tråd

Kunde knappt förstå dedär men...

I denna tråd började det med att du skröt lika mycket som ungen i filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men det var inte meningen att skryta när ungen håll på att skryta om alla spel han hade så kändes det som att alla orden var riktade åt mig så blev det automatiskt så att jag skrev så ber om ursäkt för andra gången

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men det var inte meningen att skryta när håll på att skryta om alla spel han hade så kändes det som att alla orden var riktade åt mig så blev det automatiskt så att jag skrev så ber om ursäkt för andra gången

Ok, bra. Sluta skriva i den här tråden nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gör jag visst, har aldrig skrivit något dumt till nån fören någon har klagat på mina inlägg. Jag kan inte skriva någonstans utan att det råkar bli offtopic bara för alla måste svara emot mina inlägg. Kolla alla trådar där jag har skrivit och ingen HAR svarat emot, ska ni få se hur bra det har gått men jag varnar er det kommer bli svårt att hitta en sån tråd.

Tror det var allt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

em jag har mycket mer spel än han många fler consoler också har xbox 36 playstation3 playstation2 wii gamegube super nintendo nintendo 64 ds gameboy och jag har samlat ihop det själv jag har ingen som köper åt mig som den lilla skrytmånsen ibland blir jag bara sugen på att springa och köpa en kamera och spela in allt och visa honom vem som värkliken har mest bara för jag är sugen på att se vad han kommer att säga

nice B) B)

ungen i videon suger jämfört med dig! :D :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

em jag har mycket mer spel än han många fler consoler också har xbox 36 playstation3 playstation2 wii gamegube super nintendo nintendo 64 ds gameboy och jag har samlat ihop det själv jag har ingen som köper åt mig som den lilla skrytmånsen ibland blir jag bara sugen på att springa och köpa en kamera och spela in allt och visa honom vem som värkliken har mest bara för jag är sugen på att se vad han kommer att säga

nice B) B)

ungen i videon suger jämfört med dig! :D :medieval:

Ibland önskar man att man har en gilla-knapp.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sPLAT

men jag har problem just med stavning och punkter i skolan håller på att jobba med det nu

Det måste du verkligen fixa. Märker du inte att det är det som gör så alla tycker att du är en P12?

 

Beteendet också...

 

Men allt de där kommer fixas när du har kommit in i målbrottet( Tror jag, jag är inte expert på sånt, själv är jag 12 år :S. Men det sägs att beteendet ändras när du har kommit in i målbrottet)

 

Vrf skulle nånting ändras när du kommer in målbrottet? det ända som ändras är rösten. Idiot fan skriv inte om saker du inte vet nått om. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag har problem just med stavning och punkter i skolan håller på att jobba med det nu

 

Det måste du verkligen fixa. Märker du inte att det är det som gör så alla tycker att du är en P12?

 

Beteendet också...

 

Men allt de där kommer fixas när du har kommit in i målbrottet( Tror jag, jag är inte expert på sånt, själv är jag 12 år :S. Men det sägs att beteendet ändras när du har kommit in i målbrottet)

 

Vrf skulle nånting ändras när du kommer in målbrottet? det ända som ändras är rösten. Idiot fan skriv inte om saker du inte vet nått om. <_<

 

Du är själv 11 år, skriv inte saker du inte vet något om.

 

Alltså när man har kommit in i målbrottet/puberten så förändras ditt beteende, en gång var du kanske en glad busig kille, men senare blir du mer seriösare, mer irriterad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag har problem just med stavning och punkter i skolan håller på att jobba med det nu

 

Det måste du verkligen fixa. Märker du inte att det är det som gör så alla tycker att du är en P12?

 

Beteendet också...

 

Men allt de där kommer fixas när du har kommit in i målbrottet( Tror jag, jag är inte expert på sånt, själv är jag 12 år :S. Men det sägs att beteendet ändras när du har kommit in i målbrottet)

 

Vrf skulle nånting ändras när du kommer in målbrottet? det ända som ändras är rösten. Idiot fan skriv inte om saker du inte vet nått om. <_<

 

Ta det lugnt, det är fable1 vi trakasserar här inte PouyaShirin xd

Man blir mognare när man kommer upp i den åldern (oftast) Detta beror inte på målbrottet men sker dock ungefär samtidigt (Ibland)

Ska vi kanske gå tillbaka till ämnet nu innan även denna utmärkta tråd blir låst? (Även fast jag tycker att titeln på tråden stämmer rätt bra med vem vi skriver om :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sPLAT

men jag har problem just med stavning och punkter i skolan håller på att jobba med det nu

 

Det måste du verkligen fixa. Märker du inte att det är det som gör så alla tycker att du är en P12?

 

Beteendet också...

 

Men allt de där kommer fixas när du har kommit in i målbrottet( Tror jag, jag är inte expert på sånt, själv är jag 12 år :S. Men det sägs att beteendet ändras när du har kommit in i målbrottet)

Vrf skulle nånting ändras när du kommer in målbrottet? det ända som ändras är rösten. Idiot fan skriv inte om saker du inte vet nått om. <_<

 

Du är själv 11 år, skriv inte saker du inte vet något om.

 

Alltså när man har kommit in i målbrottet/puberten så förändras ditt beteende, en gång var du kanske en glad busig kille, men senare blir du mer seriösare, mer irriterad.

 

Bara rösten förändras i målbrottet i puberteten mognar du.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag har problem just med stavning och punkter i skolan håller på att jobba med det nu

 

Det måste du verkligen fixa. Märker du inte att det är det som gör så alla tycker att du är en P12?

 

Beteendet också...

 

Men allt de där kommer fixas när du har kommit in i målbrottet( Tror jag, jag är inte expert på sånt, själv är jag 12 år :S. Men det sägs att beteendet ändras när du har kommit in i målbrottet)

Vrf skulle nånting ändras när du kommer in målbrottet? det ända som ändras är rösten. Idiot fan skriv inte om saker du inte vet nått om. <_<

 

Du är själv 11 år, skriv inte saker du inte vet något om.

 

 

Tyvärr, så kom jag in i målbrottet när jag gick i 5:an.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...