Tonfisksallad Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jesus, du bara kommer hit till Fuska.se:s forum och irriterar oss och förstör våra diskussioner. Antingen så sticker du ifrån Fuska.se eller så ska jag se till and ditt konto tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jesus, du bara kommer hit till Fuska.se:s forum och irriterar oss och förstör våra diskussioner. Antingen så sticker du ifrån Fuska.se eller så ska jag se till and ditt konto tas bort.Jag förstår inte vad som gör dig så vred, snälla förklara. Det enda jag vill göra är att debattera och om du inte vill vara med i debatten så okej för mig, men ska du svara mig skall du besvara mina argument och inte komma med anklagelser och påhopp om att jag är ute efter att "irritera" och "förstöra". Jag tänker inte sticka ifrån som det ser ut nu, finns många intressanta diskussioner här, du får gärna personligen se till att mitt konto tas bort, dessvärre tror jag att det är tomma hot. Vill du nu delta i diskussionen och besvara mina argument så är http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1765368 en bra utgångspunkt, annars får jag be dig att du inte svarar då du bara anklagar mig för falska saker. Vi bedjar till dig Jesus Kristus att rensa detta barn från vrede och lögner. Amen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Jesus, du bara kommer hit till Fuska.se:s forum och irriterar oss och förstör våra diskussioner. Antingen så sticker du ifrån Fuska.se eller så ska jag se till and ditt konto tas bort.Jag förstår inte vad som gör dig så vred, snälla förklara. Det enda jag vill göra är att debattera och om du inte vill vara med i debatten så okej för mig, men ska du svara mig skall du besvara mina argument och inte komma med anklagelser och påhopp om att jag är ute efter att "irritera" och "förstöra". Jag tänker inte sticka ifrån som det ser ut nu, finns många intressanta diskussioner här, du får gärna personligen se till att mitt konto tas bort, dessvärre tror jag att det är tomma hot. Vill du nu delta i diskussionen och besvara mina argument så är http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1765368 en bra utgångspunkt, annars får jag be dig att du inte svarar då du bara anklagar mig för falska saker. Vi bedjar till dig Jesus Kristus att rensa detta barn från vrede och lögner. Amen. Goddag på dig med. Ska jag hämta en ouji-bräda och släppa lös Satans vrede? Han får vara kristen men jag får inte vara satanist. Orättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Islam är väl grunden till all skit som händer där borta. Islam är så jävla sämst alltså. Säger inte att muslimer är det, men islam och vad religionen står för och vissa grejer är fett galet. TYcker det är sjukt hur kvinnor behandlas i t.ex. Iran då. Bojkotta religion förfan, länder som inte styrs av en oerhört fundamentalistisk regering etc. borde bara lägga ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Nästan lika roligt varje gång någon snackar om Islam med enda källa det värsta de hört händer i muslimska länder och inte vad Islam är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Islam är väl grunden till all skit som händer där borta. Islam är så jävla sämst alltså. Säger inte att muslimer är det, men islam och vad religionen står för och vissa grejer är fett galet. TYcker det är sjukt hur kvinnor behandlas i t.ex. Iran då. Bojkotta religion förfan, länder som inte styrs av en oerhört fundamentalistisk regering etc. borde bara lägga ner det. Kristendomen är fyi lika dålig som islam, och det är inte islam i sig som är problemet utan dom som styr länderna. Islam bara råkar vara i mitten av det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Religion är orsaken till jävligt många problem ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Religion är orsaken till jävligt många problem ja.Människor är orsaken, inte religionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Människorna å andra sidan är ofta ganska styrda av sin religion. Critical; FYI så är jag emot alla religioner. Clean bullshit är det. Mezox; Eh va? Men sure. Jag tycker islam är en korrupt jävla religion och många muslimer är så jävla hjärndöda och saknar vett med allt vad det bär sig nu med stenande, giftermål för Abdullah 52 och Hoda, 9 år osv osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Nästan lika roligt varje gång någon snackar om Islam med enda källa det värsta de hört händer i muslimska länder och inte vad Islam är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jo men kan inte du förklara då vad d tycker istället fr att bara håna ens åsikter eller? Jag tycker islam och alla religioner är skit. Religionen styr väldigt (kanske för..->) mycket i dagens samhällen. Gillar inte att bland annat vissa inom islam inte förstår omvärldens kritik och vägrar se det ur en annan persons (icke-muslims) synvinkel och förstå hur sjukt det är att stena någon till döds, eller gifta bort sin 9åriga dotter. Jag förstår ju inte hur dem blint kan tro på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Kan du se saken ur muslimernas synvinkel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.