Hoppa till innehåll

Jävla Iranier


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 227
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Jesus

Jesus, du bara kommer hit till Fuska.se:s forum och irriterar oss och förstör våra diskussioner. Antingen så sticker du ifrån Fuska.se eller så ska jag se till and ditt konto tas bort.

Jag förstår inte vad som gör dig så vred, snälla förklara. Det enda jag vill göra är att debattera och om du inte vill vara med i debatten så okej för mig, men ska du svara mig skall du besvara mina argument och inte komma med anklagelser och påhopp om att jag är ute efter att "irritera" och "förstöra". Jag tänker inte sticka ifrån som det ser ut nu, finns många intressanta diskussioner här, du får gärna personligen se till att mitt konto tas bort, dessvärre tror jag att det är tomma hot.

 

Vill du nu delta i diskussionen och besvara mina argument så är http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1765368 en bra utgångspunkt, annars får jag be dig att du inte svarar då du bara anklagar mig för falska saker.

 

Vi bedjar till dig Jesus Kristus att rensa detta barn från vrede och lögner. Amen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jesus, du bara kommer hit till Fuska.se:s forum och irriterar oss och förstör våra diskussioner. Antingen så sticker du ifrån Fuska.se eller så ska jag se till and ditt konto tas bort.

Jag förstår inte vad som gör dig så vred, snälla förklara. Det enda jag vill göra är att debattera och om du inte vill vara med i debatten så okej för mig, men ska du svara mig skall du besvara mina argument och inte komma med anklagelser och påhopp om att jag är ute efter att "irritera" och "förstöra". Jag tänker inte sticka ifrån som det ser ut nu, finns många intressanta diskussioner här, du får gärna personligen se till att mitt konto tas bort, dessvärre tror jag att det är tomma hot.

 

Vill du nu delta i diskussionen och besvara mina argument så är http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1765368 en bra utgångspunkt, annars får jag be dig att du inte svarar då du bara anklagar mig för falska saker.

 

Vi bedjar till dig Jesus Kristus att rensa detta barn från vrede och lögner. Amen.

 

Goddag på dig med. Ska jag hämta en ouji-bräda och släppa lös Satans vrede?

 

Han får vara kristen men jag får inte vara satanist. Orättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Islam är väl grunden till all skit som händer där borta. Islam är så jävla sämst alltså. Säger inte att muslimer är det, men islam och vad religionen står för och vissa grejer är fett galet.

 

TYcker det är sjukt hur kvinnor behandlas i t.ex. Iran då.

 

Bojkotta religion förfan, länder som inte styrs av en oerhört fundamentalistisk regering etc. borde bara lägga ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Islam är väl grunden till all skit som händer där borta. Islam är så jävla sämst alltså. Säger inte att muslimer är det, men islam och vad religionen står för och vissa grejer är fett galet.

 

TYcker det är sjukt hur kvinnor behandlas i t.ex. Iran då.

 

Bojkotta religion förfan, länder som inte styrs av en oerhört fundamentalistisk regering etc. borde bara lägga ner det.

Kristendomen är fyi lika dålig som islam, och det är inte islam i sig som är problemet utan dom som styr länderna. Islam bara råkar vara i mitten av det hela.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Människorna å andra sidan är ofta ganska styrda av sin religion.

 

Critical; FYI så är jag emot alla religioner. Clean bullshit är det.

 

Mezox; Eh va? Men sure. Jag tycker islam är en korrupt jävla religion och många muslimer är så jävla hjärndöda och saknar vett med allt vad det bär sig nu med stenande, giftermål för Abdullah 52 och Hoda, 9 år osv osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men kan inte du förklara då vad d tycker istället fr att bara håna ens åsikter eller?

Jag tycker islam och alla religioner är skit. Religionen styr väldigt (kanske för..->) mycket i dagens samhällen.

Gillar inte att bland annat vissa inom islam inte förstår omvärldens kritik och vägrar se det ur en annan persons (icke-muslims) synvinkel och förstå hur sjukt det är att stena någon till döds, eller gifta bort sin 9åriga dotter. Jag förstår ju inte hur dem blint kan tro på sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...