Hoppa till innehåll

Jävla Iranier


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 227
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror nog mer att det är den iranska ledningen felet sitter i.

DVS det är svårt att ändra något då landet styrs av en enda person.

 

Men hur fan kan man stena någon till döds för en sån sak? Vad är det för jävla bakåtliggande regim som sysslar med sådana barbariska metoder på 2000-talet? Det är hemskt när man läser om sånt.

 

Dra inte alla över en kant.

Jo, sån är jag.

 

Till råga på allt som har fanskapen noga valt ut stenar som inte ska döda vid första kast. Hon ska torteras till döds. Fyfan! Vart är världen påväg?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dra inte alla över en kant.

Jo, sån är jag.

 

Till råga på allt som har fanskapen noga valt ut stenar som inte ska döda vid första kast. Hon ska torteras till döds. Fyfan! Vart är världen påväg?

 

Jag hatar detta lika mycket som du gör.

Men få inte samma uppfattning om alla.

 

Jag som iranier hatar mitt land pga alla idiotiska grejer som pågår där, det betyder inte att alla iranier är likadana.

Du ser inte mig eller Friday kasta sten på våra medmänniskor (vore dock kul att kasta sten på friday <3)

 

Kan lika gärna säga att alla svenskar är slampor och fjortisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just deras värld är inte påväg någonstans, det är det som är problemet.

Finns inget "deras" värld.

Mellanöstern styrs av Islam.

 

Religion är den största anledningen till idiotism som detta.

Hur kommer det sig att vi, i ett fritt land, där alla får yttra sig, inte stenar varandra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag som iranier hatar mitt land pga alla idiotiska grejer som pågår där, det betyder inte att alla iranier är likadana.

Du ser inte mig eller Friday kasta sten på våra medmänniskor (vore dock kul att kasta sten på friday <3)

 

Jag kanske inte skulle formulerat meningen som "jävla iranier". Jag menade mera "jävla iran". Det är ett skitland som är påväg åt vettefan med allt de gör. Visst folk är väl ok, men att hålla på som de gör är fan inte acceptabelt.

 

 

Kan lika gärna säga att alla svenskar är slampor och fjortisar.

Även om vi inte drar jämt, så håller jag med dig om det där till viss grad. Alla är inte fjortisar och slampor, men många är.

 

Precis som du menar fast om en annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan lika gärna säga att alla svenskar är slampor och fjortisar.

Även om vi inte drar jämt, så håller jag med dig om det där till viss grad. Alla är inte fjortisar och slampor, men många är.

 

Precis som du menar fast om en annan sak.

 

Iran är ett korrupt land, dom gör vad som helst för att få styra landet ensam.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du är förvånad? Ännu en gång är det religion som är roten till problemet, inte en folkgrupp. Vart är diskussionsunderlaget? Religion är för det mesta korkat, diskriminerande och bakåtsträvande, jag tror alla här kan hålla med om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...