Hoppa till innehåll

Jävla Iranier


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Om killen skulle vara otrogen så skulle ju antagligen inget hänt, dåligt med ingen jämställdhet på 2000-talet. Menar ju inte att både de ska stenas, ingen ska stenas om ni missförstog mig :P

Notera:

Hon förnekade brottet.

 

Efter 99 piskrapp ändrade hon sig och erkände.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om killen skulle vara otrogen så skulle ju antagligen inget hänt, dåligt med ingen jämställdhet på 2000-talet. Menar ju inte att både de ska stenas, ingen ska stenas om ni missförstog mig :P

notera att kvinnan först nekade och efter NITTIONIO piskrapp ändrade hon sig. Det är ingen ordentlig rättsprocess direkt. Vem som helst hade kunnat anklaga henne för det utan att hon hade gjort något, sedan piskas hon tills hon dör eller "erkänner". Själv tror jag att hon är oskyldig.

 

Friday hann före.

 

EDIT: Ändrare lite.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rolig dialog i det hela.

 

- Hej älskling, hörde att du var otrogen mot mig.

- Nej.

*99 piskrapp.

- NE JA BA SKOJA, JO DE VA JA! HEHEHEHEHE fisk.

 

Not really.

Hon måste vart en jävligt kass lögnare, och dom måste haft ganska starka bevis.

För så jävla äcklig är inte Iran.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rolig dialog i det hela.

 

- Hej älskling, hörde att du var otrogen mot mig.

- Nej.

*99 piskrapp.

- NE JA BA SKOJA, JO DE VA JA! HEHEHEHEHE fisk.

 

Not really.

Hon måste vart en jävligt kass lögnare, och dom måste haft ganska starka bevis.

För så jävla äcklig är inte Iran.

What you don't know might surprise you.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur då menar du? I USA förtrycker den kristna högern homosexuella men de saknar väl inte utbildning.

Behöver man ta till religion för att klara sin tillvaro och beskriva världen runt omkring är man i en allvarlig brist av kunskap och utbildning.

 

Eller så väljer man att tro blint på läran och förkasta vad som är vetenskapligt eftersom att det är en bekväm förklaring till livets ursprung och mål? Och framförallt i USA tror jag det beror på en kombination av sträng religiös uppfostran, trångsynthet och grupptryck med tanke på att majoriteten är troende kristna, de får ju lära sig från barnsben att tro blint och att aldrig ifrågasätta bibeln är en dygd.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rolig dialog i det hela.

 

- Hej älskling, hörde att du var otrogen mot mig.

- Nej.

*99 piskrapp.

- NE JA BA SKOJA, JO DE VA JA! HEHEHEHEHE fisk.

 

Not really.

Hon måste vart en jävligt kass lögnare, och dom måste haft ganska starka bevis.

För så jävla äcklig är inte Iran.

Ge mig ETT exempel där en kvinna i Iran har anklagats för otrohet för att sedan utsätts för 99 piskrapp elle rmer och sedan nekat igen och blivit frikänd så ändrar jag åsikt.

 

Eller så väljer man att tro blint på läran och förkasta vad som är vetenskapligt eftersom att det är en bekväm förklaring till livets ursprung och mål? Och framförallt i USA tror jag det beror på en kombination av sträng religiös uppfostran, trångsynthet och grupptryck med tanke på att majoriteten är troende kristna, de får ju lära sig från barnsben att tro blint och att aldrig ifrågasätta bibeln är en dygd.
I grunden är det brist på utbildning (intag av "riktig" kunskap) och kunskap. ditt argument leder bara till en hönan-och-ägget-paradox som inte innehåller någon förklaring egentligen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så väljer man att tro blint på läran och förkasta vad som är vetenskapligt eftersom att det är en bekväm förklaring till livets ursprung och mål? Och framförallt i USA tror jag det beror på en kombination av sträng religiös uppfostran, trångsynthet och grupptryck med tanke på att majoriteten är troende kristna, de får ju lära sig från barnsben att tro blint och att aldrig ifrågasätta bibeln är en dygd.

I grunden är det brist på utbildning (intag av "riktig" kunskap) och kunskap. ditt argument leder bara till en hönan-och-ägget-paradox som inte innehåller någon förklaring egentligen.

 

Är inte brist på utbildning och att aktivt välja att inte tro på vetenskapen trots allt vad logik och bevis säger lite samma sak? Eftersom du säger "intag av riktig kunskap", de kan läsa om det men väljer att inte "ta in det" så att säga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...