Hoppa till innehåll

Ska Minimumgränsen På Att Skicka Fuskamynt Bort?


WASD

Ska minimumgränsen på att skicka fuskamynt bort?  

61 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst Runkarn

Det är ju ingen ide att förvänta sig någon förändring, men även jag är nyfiken på varför den gränsen finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När det gäller många av fuskas regler är det oftast såhär:

 

1. Admin kommer på något nytt som han vill ska finnas på forumet.

2. Folk använder det inte som admin hade tänkt.

3. Admin lägger till en regel.

4. Admin är leet och gör så att regeln inte behöver finnas utan att det blir fysisk omöjligt att göra så som man inte får göra.

5. Admin går och firar sin genialitet med chips och dip och glömmer ta bort den skriftliga regeln.

6. Medlemmarna hittar undantag som var utanför admins tankelåda och klagar på den nya funktionen som låser möjligheter.

7. Admin blir lessen.

8. medlemmarna tycker att admin är en lat jävel som förstör forumet.

9. Admin går och gör nått annat.

 

-----------------------

 

I detta fall misstänker jag att folk typ eftersökte avatarer för 10 FM och sånt, varpå FuskMynt-foumet blev spammigt för ingen ville göra avas för den struntsumman och alla hade råd att be om en avatar. dessutom tjänade admin mindre pengar på in-sms:ade FM etc. så han sa "aja baja, en tjänst ska kosta så här mycket och en tävling så här mycket!"

 

Sen tänkte han att det är lika bra att göra en gräns så att man inte kan skicka mindre än 50 FM och då behöver inte moderatorerna kolla FuskMynt-forumet lika mycket och att vi kanske äntligen kan få bukt med de där jävla spamande p12orna :verimad: (eller nått :D ).

 

Sen kommer alla kreativa fuskare och ba: "amen admin man kan ju göra så här och så här och då är gränsen dålig"

 

admin goes: satan då, allt jobb till ingen nytta

 

medlemmarna: Amen vad fan admin nu vill vi höra varför sätter du upp en sån puckad gräns? svarasvarasvarasvarasvarasvarasvarasvara!

 

admin: meh... jag går och spelar lite...(ja vad han nu spelar).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror nog som du dave37 säger att det har med tävlingarna att göra, så att man inte ska kunna skicka mindre än 50fm då det blir bara jobbigare då man kan göra sådana saker för mindre än 50fm då.

ja, men jag tycker verkligen inte det är ett hållbart argument. jag har sett mycket i FuskaMynt-Forumet att medlemmarna modererar sig själva, är det någon som vill ha en avatar för 58 FM eller nått så är det någon där och rättar och säger att man måste betala minst 100 FM och det brukar lösa sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror nog som du dave37 säger att det har med tävlingarna att göra, så att man inte ska kunna skicka mindre än 50fm då det blir bara jobbigare då man kan göra sådana saker för mindre än 50fm då.

ja, men jag tycker verkligen inte det är ett hållbart argument. jag har sett mycket i FuskaMynt-Forumet att medlemmarna modererar sig själva, är det någon som vill ha en avatar för 58 FM eller nått så är det någon där och rättar och säger att man måste betala minst 100 FM och det brukar lösa sig.

 

Jag tycker gränsen ska bort vissa har inte så mkt fuska mynt och vill då skicka 1-99 FM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker gränsen ska bort vissa har inte så mkt fuska mynt och vill då skicka 1-99 FM

summan du inte kan skicka är 1-49 FM

 

Förlåt så mycker är ny här lyssnade inte så mycket (läste) så sry :rolleyes: :huh: :P B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När det gäller många av fuskas regler är det oftast såhär:

 

1. Admin kommer på något nytt som han vill ska finnas på forumet.

2. Folk använder det inte som admin hade tänkt.

3. Admin lägger till en regel.

4. Admin är leet och gör så att regeln inte behöver finnas utan att det blir fysisk omöjligt att göra så som man inte får göra.

5. Admin går och firar sin genialitet med chips och dip och glömmer ta bort den skriftliga regeln.

6. Medlemmarna hittar undantag som var utanför admins tankelåda och klagar på den nya funktionen som låser möjligheter.

7. Admin blir lessen.

8. medlemmarna tycker att admin är en lat jävel som förstör forumet.

9. Medlemmarna beter sig som gnälliga småungar.

10. Admin går och gör nått annat.

Fix'd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...