Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag pratar med WASD på msn nu, och han säger att han loggade in när han var bannad 00:01. Det funkade bara att man inte kan se något forum, han läser denna tråden som gäst nu.Okej ,men då är han inte permbannad iaf. För när man försöker logga in när man är permbannad har jag hört att det står att användaren är avaktiverad fram till tex 2037. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Nåja, ska gå och lägga mig nu. Vill bara säga lycka till till admin/mods som förmodligen kommer sitta uppe hela natten. Hoppas ni fixar "säkerhetshålet"! Förstår att ni vill gå och lägga er, vakna upp, ta morgonkaffet samt spela bowl med "polarna". :) Redigerat 8 Augusti 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Aj helvete, jag gjömde screenshotta inlägget!!!! FUUCK!!!! Någon annan som gjorde det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller?Men lägg av. Tomheten måste fyllas med någonting, whine & frågvishet är några bra metoder, det är fullt normalt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Aj helvete, jag gjömde screenshotta inlägget!!!! FUUCK!!!! Någon annan som gjorde det?? Vilket inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller?^Förstår inte varför man behöver blåsa upp det här så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Aj helvete, jag gjömde screenshotta inlägget!!!! FUUCK!!!! Någon annan som gjorde det?? Vilket inlägg? Tjaa, det blev borttaget och även inlägget som citerade det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Skulle gärna vilja veta vad fan det är som har hänt. Är nyfiken som fan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Skulle gärna vilja veta vad fan det är som har hänt. Är nyfiken som fan. Admin felkodade något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Skulle gärna vilja veta vad fan det är som har hänt. Är nyfiken som fan. Admin felkodade något. http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1784006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller?Jag är som vanligt bara nyfiken av mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg