Fjeddo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Jag pratar med WASD på msn nu, och han säger att han loggade in när han var bannad 00:01. Det funkade bara att man inte kan se något forum, han läser denna tråden som gäst nu.Okej ,men då är han inte permbannad iaf. För när man försöker logga in när man är permbannad har jag hört att det står att användaren är avaktiverad fram till tex 2037.
swagzter Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Nåja, ska gå och lägga mig nu. Vill bara säga lycka till till admin/mods som förmodligen kommer sitta uppe hela natten. Hoppas ni fixar "säkerhetshålet"! Förstår att ni vill gå och lägga er, vakna upp, ta morgonkaffet samt spela bowl med "polarna". :) Redigerat 8 Augusti 2010 av a1exander
kattus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Aj helvete, jag gjömde screenshotta inlägget!!!! FUUCK!!!! Någon annan som gjorde det??
Dezen Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller?
TheUnnamed Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller?Men lägg av. Tomheten måste fyllas med någonting, whine & frågvishet är några bra metoder, det är fullt normalt!
woody Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Aj helvete, jag gjömde screenshotta inlägget!!!! FUUCK!!!! Någon annan som gjorde det?? Vilket inlägg?
Kevve Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller?^Förstår inte varför man behöver blåsa upp det här så mycket.
kattus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Aj helvete, jag gjömde screenshotta inlägget!!!! FUUCK!!!! Någon annan som gjorde det?? Vilket inlägg? Tjaa, det blev borttaget och även inlägget som citerade det...
Easton Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Skulle gärna vilja veta vad fan det är som har hänt. Är nyfiken som fan.
RUUMPA Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Skulle gärna vilja veta vad fan det är som har hänt. Är nyfiken som fan. Admin felkodade något.
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Skulle gärna vilja veta vad fan det är som har hänt. Är nyfiken som fan. Admin felkodade något. http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1784006
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Skrivet 9 Augusti 2010 Varför bryr ni er så jävla mycket? Har ni inget liv eller?Jag är som vanligt bara nyfiken av mig.
Rekommendera inlägg