kattus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Varför är den här tråden inte låst för? Vet inte, men jag screenshottar dom inläggen som troligtvis kommer tas bort :) Till vilken nytta? Ska du börja leka CSI miami och klura ut vad som har hänt eller ? :medieval: :student: Nää, har ba lust :PXxMENLOLxX nyfiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jag är inte bannad eller med i utredningen, kanske för jag så nyligne blev KG-medlem? Och Boffa; KG är ingen variabel? Precis därför bara KG'are ( av det jag sett ) har titeln "Utredning". Nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det är nog för att du inte var inloggad igår, om du inte var det då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Var inloggad på dagen duh. Fick lite pms när det inte gick att komma in på kvällen dock ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Var inloggad på dagen duh. Fick lite pms när det inte gick att komma in på kvällen dock ^^Det var alla som var inloggade i förrgår som är under "utredning", inte alla som var inloggade igår. En sak till, varför var det just medlemmar ur KG som sattes under utredning, och inte från någon annan grupp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Var inloggad på dagen duh. Fick lite pms när det inte gick att komma in på kvällen dock ^^Det var alla som var inloggade i förrgår som är under "utredning", inte alla som var inloggade igår. En sak till, varför var det just medlemmar ur KG som sattes under utredning, och inte från någon annan grupp? Kanske för att just dom personerna har något med detta att göra? -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Var inloggad på dagen duh. Fick lite pms när det inte gick att komma in på kvällen dock ^^ Det var alla som var inloggade i förrgår som är under "utredning", inte alla som var inloggade igår. En sak till, varför var det just medlemmar ur KG som sattes under utredning, och inte från någon annan grupp? Kanske för att just dom personerna har något med detta att göra? -.- Där har du fel. "Om det var någon som är medlem i KG som har orsakat denna säkerhetsläcka så har han inte delat med sig till någon annan i gruppen, utan han/hon valde att dela med sig i en tråd i Fuska.se forumet som ni sitter och läser i nu." Alltså om de som utgjorde läckan var med i KG så är det ren slump. Inget har skrivits i KG om detta innan den första tråden med ett par avslöjanden uppkom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Jag skulle tro att det har något med kattgruppen att göra, att det skrevs något där och därför blev sidan nedstängd.Blev kickad därifrån och även Ankgruppen? ;OEller är WASD bannad? Vafan, vad har hänt nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Verkar som någon mod gjort den "osynlig". Den finns fortfarande: http://www.fuska.se/grupper/donationer.php?id=635 Jag är medlem där står det, men jag ser den inte heller (jag pratar om ankgruppen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Men, WASD gick ju ur KG för 11 dagar sen ungefär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Man är medlem fast forumet är osynligt. EDIT: Alltså inte kickad xD Redigerat 9 Augusti 2010 av Luminary Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Verkar som någon mod gjort den "osynlig". Den finns fortfarande: http://www.fuska.se/grupper/donationer.php?id=635 Jag är medlem där står det, men jag ser den inte heller (jag pratar om ankgruppen) Same shit here bro. men jaja, så är det D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg