360Xbox Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Funderar över varför Draghon låste min "Svåraste saken du har klarat i ett spel" tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Funderar över varför Draghon låste min "Svåraste saken du har klarat i ett spel" tråd. +1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Jag väntar på att mitt race i Gran Turismo 4 ska bli färdigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 var ute med en kompis och drack öl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Dricker pepsi-glass-smoothie. : DDD Redigerat 18 Augusti 2010 av Radiohead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Funderar över varför Draghon låste min "Svåraste saken du har klarat i ett spel" tråd.Jo för detta subforum har inget med spel att göra. dricker en öl och snackar om broar med wasd i msn. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Funderar över varför Draghon låste min "Svåraste saken du har klarat i ett spel" tråd.Jo för detta subforum har inget med spel att göra. Jo, ganska mycket faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Kom nyss hem, varit ute och grillat med polarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 nyss drack jag ett glas oboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Gör mig redo för Infinite Undiscovery. Frukost? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sitter och surar lite för att min 360 kontroll gick sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Man behöver la inte alltid spela, så jag gör en tråd där du kan skriva om vad du gör just nu IRL. T.ex "idag så åkte jag ut med båten och fiskade, fick 3 gäddor". Får hoppas på att tråden inte blir låst. Vad alla gör just nu är att sitta vid en dator och vara inne på fuska om de nu läser detta meddelande. Låses. Onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg