Gäst CrazyCake Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) "Jävla inavel, han vet ju så jävla hårt, jävla äckliga p12a". En klassisk mening när man möter fuskare :) Redigerat 12 Augusti 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ah, väcker känslor hos alla cslirare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag brukar inte säga konstiga saker, jag försöker liksom skrika utan att det hörs :) Min polare brukar typ säga "jävla marinerade nylonbyxor och SOCKRADE MUNKAR!". :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 "Potatismos." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Eller oj, Egonballar skrek jag till min bror när han retade mig..tror jag var 6 eller något hahah. När jag GEJMAT så har jag la mest skrikit meningar där jag vill att någon skall dö i ändtarmscancer eller att personen borde ta sin AK-47a och köra upp den där solen inte lyser..mest trista grejer...:> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Damparföringentingp12fjortisgangsta wannabe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag brukar inte säga nåt konstigt, Typ bara "Fy fan, jävla bög" och ibland blir det väl "Helvetes noob med (nåt vapen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Jag föredrar att svära på engelska ibland av någon anledning. "F'cking f'ckf'ckf'cking f'ck" Edit: La in apostrofer som censur. Hoppas det inte stör någon. Redigerat 12 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag föredrar att svära på engelska ibland av någon anledning. "F'cking f'ckf'ckf'cking f'ck" Edit: La in apostrofer som censur. Hoppas det inte stör någon. "Fuck" är en typsisk svordom från min sida också. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Ofta man säger saker när man blir arg, jag brukar bara skrika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 "satans jävla ful jävla camper jävel!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 När jag gick i 6:an, 7:an sa jag ofta "Kommunist Propaganda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.