RUUMPA Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag har sett många medlemmar på sidan som bryter mot den regeln. Det är ju bara tillåtet att ha en användare på forumet, men har sett medlemmar som har fler än 1 användare. Är detta verkligen tillåtet? Jag menar... moderatorerna kan väl ta och kolla IP-adressen av just den medlemmen som har eller vi misstänker har fler användare än en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 De gör dem antagligen också skulle jag tro, men många byter nog ipadress också. (som du x)?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 De gör dem antagligen också skulle jag tro, men många byter nog ipadress också. (som du x)?) You're wrong. Har bara denna användaren på Fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 "Alla" är väl att ta i. Har endast haft denna användare sen jag gick med 2003. Men visst, det är många som har gjort flera accs. Inte för att det gör någon egentlig skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 "Alla" är väl att ta i. Har endast haft denna användare sen jag gick med 2003. Men visst, det är många som har gjort flera accs. Inte för att det gör någon egentlig skada. Bara man sköter sig så borde det inte göra något tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Haha jag har haft flera användare och sköter mig knappt. känner mig som en blatteunge i stadslivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Haha jag har haft flera användare och sköter mig knappt. känner mig som en blatteunge i stadslivet. Låter skitkul. :> Kan tänka mig det, lol, ditt användarnamn xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag menar... moderatorerna kan väl ta och kolla IP-adressen av just den medlemmen som har eller vi misstänker har fler användare än en.Funkar inte. Det kan finnas fler i hushållet som vill ha en användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Q: Får man lov att ha flera konton? A: Ja, det får man. Man ska dock se till att ha koll på vad regel 1.07 säger. Det viktiga i regeln är att inget missbruk får förekomma. Det är alltså inte okej att i samma tråd backa upp sig själv med olika användare. Det är inte heller okej att med flera användare deltaga i samma omröstningar osv. En god huvudregel att följa ifall man vill minimera risken för bannlysning är att helt undvika att i samma tråd posta med mer än ett konto. Flashbacks åsikter på dubbelkonton, antar att det finns någon osynlig regel på fuska som lyder ungefär likadant. Det är nog okej att ha en dubbelkonto sålänge man inte som sagt backar upp sig själv i en tråd osv. men om man beter sig som Jesus så är det rätt uppenbart att man blir avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Har haft typ 6-7 acc här. Men liksom, mina banns har varit felaktiga imo där det har varit ganska partiska bedömningar. Överlag sköter jag ju mig ändå så jag förstår inte varför den här "inte mer en 1-medlem!!!1!eleven!1!onenoenoneone!1!"-regeln existerar.. Galet fucked up är den och jävligt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Jag undrar hur många unika användare det här forumet har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Kolla igenom alla aktiva medlemmar som har sin användare från ca 2006 eller tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.