360Xbox Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Cube-filmerna har lite deprimerande slut, men som helhet är nog filmer som Crash och The Green Mile de som påverkat mig mest. Juste, hur fan kunde jag glömma The Green Mile? Jag började fan nästan gråta när dom skulle avrätta John Coffey, när dom skulle sätta på masken. "Don't put me into dark, I'm afraid of dark." Om detta var en spoiler för någon så kan jag säga att ni har haft tillräckligt lång tid för att se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Click. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Gran Torino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Har inte sett så många filmer med sorgligt slut men The Green Mile är ganska sorglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 The green mile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 The green mile. Nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Titanic och helt klart första Pokemon filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Slutet av Konungens återkomst får man nästan alltid tårar av, om man sett alla i rad, ett grymt starkt slut, när alla bugar för hobbitsarna. Vackert! Inte så sorgligt men ändå ;) Sen Click när han ligger där i regnet, riktigt sorgligt vackert. Finns massa fler men kommer inte på fler nu, har tyvärr inte sett gröna milen, måste se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Måste också säga Click, själva filmen i säg är ingen kanonrulle men i slutet så ser man vad lite vatten och ett grymt skådespeleri av Adam Sandler kan göra, lysande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 A Moment to Remember Ikiru Finns helt säkert andra men dem har jag glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Seriöst, ingen som sett Crash här? Den fick mig fan att gråta :c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.