Skurken Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Har Estetisk verksamhet nu... Sitter på laptopen i cafét. Våran lärare vill träffa oss alla individuellt.... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Har varit i skolan, kaxat mot emo killar på emotrappan, kört fyrhjuling och nu degar jag med musik och cod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Ägt ut min klass på HTML hela dan, och nu sitter jag och äter plommon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Varit i skolan idag och känt mig halvsjuk. Men har inte gjort nå mer faktiskt, suttit vid datorn lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Haft idrott i skolan när det regnade som satan, skitkul vare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Kom nyss hem från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Skola till 13:25 sedan hem och efter det slet vi ut hojarna och brände runt och sladdade på leriga skogsstigar :). Det var awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Började dagen i skolan klockan tio med en labb i Biologi A, följd av lunch och en laboration i Kemi A. Skoldagen slutade med att vi hämtade ut nya kursböcker på engelsk-lektionen. Efter det gick jag hem till far och tittade på ett avsnitt av Star Trek:TOS och packade mina saker för flytten till mor. När jag anlände fick jag i uppgift att laga mat, så jag gjorde en sorts italiensk paj med soltorkade tomater och oliver. Väldigt lyckat. Glass och kaffe till efterrätt. World of Warcraft-raidet i ICC10 på Heroic-mode började klockan åtta, vi började direkt med att wipa cirka 5 gånger på Putricide. Vi valde att ta honom på normal och gå vidare mot LK. Vi fastnade på Sindragosa, vi hade ett par nybörjare som failade. Vår guild/raid-leader blev vansinnig och disbandade raidet en halvtimme innan den planerade avslutningen klockan 23:00. Farmade lite herbs men tröttnade och valde att forumlurka här och avsluta kvällen med ytterligare ett avsnitt av Star Trek: TOS innan jag går till sängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Skola ifrån kvart i tio till halv fem, oerhört nice. Därefter satte jag mig med en kopp kaffe, Eclipse i handen och One Tree Hill på tv'n. Nu ska jag läsa lite på Breaking Dawn och samhällskunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 The usual... Skola, spela, läxor, och nu snart ska jag lägga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Sett på HIMYM säsong 3 nu, har en skiva kvar av säsong 3. Har även säsong 4 och kommer väl snart köpa säsong 5... Nu skall jag sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Har varit i skolan, kaxat mot emo killar på emotrappan, kört fyrhjuling och nu degar jag med musik och codYaay, hänkar och kaxar med dom ;D Idag har jag inte gjort nåt. men antar skolan. sen göra alla tusen läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.