360Xbox Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Har haft 2 st 1,5 timmars lektioner om politik i rad i skolan idag, skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Har haft 2 st 1,5 timmars lektioner om politik i rad i skolan idag, skitkul.Lyllo. 1,5 timmars lektionen hela dagen från 8.20 -> 17.00 med max fem minuters raster imellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Har haft 2 st 1,5 timmars lektioner om politik i rad i skolan idag, skitkul.Bättre en annat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Politik är ju kul. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Naae! Gått i skolan som vanligt. Inte kul... inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Gått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då. Annars har jag kollat på en massa klipp på How I met your mother-intervjuer med skådespelarna. Och jag funderar på att köpa the bro code av barney (Neil patrick harris) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Gått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då. Annars har jag kollat på en massa klipp på How I met your mother-intervjuer med skådespelarna. Och jag funderar på att köpa the bro code av barney (Neil patrick harris) Gör det, epic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Gått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då. Annars har jag kollat på en massa klipp på How I met your mother-intervjuer med skådespelarna. Och jag funderar på att köpa the bro code av barney (Neil patrick harris) Hahah, jag funderade på att köpa den boken häromdan :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Gått i skolan såklart, gick riktigt bra på matten. Dock inte då läraren glodde då man skrev. Hatar när dem gör så man kan inte tänka då. Annars har jag kollat på en massa klipp på How I met your mother-intervjuer med skådespelarna. Och jag funderar på att köpa the bro code av barney (Neil patrick harris) Hahah, jag funderade på att köpa den boken häromdan :] Har haft den i över ett år B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Varit hemma och hostat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Har varit och är fortfarande i skolan och sover, samtidigt som jag lyssnar på The Sky Moves Sideways. Helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Var i skolan i 2 timmar sen gick jag hem för att jag var sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.