Sykeltjuv Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 är i skolan och måste vara kvar här till 16.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Började skolan 8.30 och slutade 10.40. Efter det var jag med några kompisar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Varit i skolan, suttit vid datorn, ska gå och duscha nu. Får hoppas att inte tråden blir låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Jag har faktiskt inte sovit hela dagen. Jag har sett på Wag the Dog också (för den har vi ju aldrig sett förut). Och just nu sitter jag och dampar över att Ginza inte vill bekräfta min beställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 (redigerat) skola och träning. Ser fram emot helgen, har en rätt chill dag imorrn. Redigerat 2 September 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Strögat runt med polarns bil runt i stan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Strögat runt med polarns bil runt i stan! ^ Annars skolan etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 1 mils vandring med skolan idag. När vi (jag och några polare) kom fram till slut var det inga där, så jag tänkte att vi var först. Det visade sig att vi kom en timme efter alla andra ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Haft skola och spelat lite bas efter Håller på att leta efter en nedrans snygg mt5:a som inte ligger på andra sidan landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Har vart ute med polarna och rökt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 Skolan, varit i centrum och träffat kompisar och förväntar mig en fin Fredag just nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Är sjuk, så har bara varit hemma och gameat. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.