Gäst CrazyCake Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fått en vagel bakom ögat. Jävlar va kul :(Vad är en vagel? Typ, som en pytten liten bula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Allt nämnvärt som jag gjort idag är nog att åka till en prova-på Träning i taekwondo. Kan säga att det var jävligt jobbigt. Jag måste nog jobba upp kondisen lite om jag ska kunna börja med sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har suttit o tänkt på att skolan börjar imorgon :( Men alltså inte hela dagen. Har blivit MW2 nöt som vanligt. Måste vakna halv 7 imorgon, Jag som har sovit till 2 på dan. Har inte förberett mig för tidig uppstigning. Måste sätta mobban på alarm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Fått en vagel bakom ögat. Jävlar va kul :(Vad är en vagel? Skulle säga att det är en finne under ögonlocket typ. Ska se på en film för att sedan ställa klockan kl 7 imorgon, gick upp kl 10 idag så vi får se hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag har kört mc hela dagen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Sovit, sett på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Spelat Tomb Raider Legend hela dagen, men nu ska jag sova för imorgon är det skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Eftersom det bara har gått 2 timmar på detta dygn har jag bara hostat som fasen och snytit mig... Lite existenz kollande har det väl varit också ^_^ Borde fan sova... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Glott på filmen "Shooter". Nu blir det sova, vakna vid 6-7, sedan skola till 13.35. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Idag har jag inte gjort någonting. Klockan 09:00 ska jag gå upp sedan ska jag till banken och snacka affärer, efter det så ska jag köra bil till ett köpcentrum och handla skor och lite annan skit. Frågan är bara om jag lär palla det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Fått en vagel bakom ögat. Jävlar va kul :( Vad är en vagel? Skulle säga att det är en finne under ögonlocket typ. ^this. Men det var en ganska stor en :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Idag blire skola till halv fem! Kommer vara hemma runt kvart i sex haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.