NUKE Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 kört min syrra till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 kört min syrra till skolan.Hur går din GTI? :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 kört min syrra till skolan.Hur går din GTI? :student: Går grymt najs bara att det är några skitungar som snor mina ventilhattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 kört min syrra till skolan. Hur går din GTI? :student: Går grymt najs bara att det är några skitungar som snor mina ventilhattar. Skaffa vanliga svarta istället =D Ser supersnyggt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Började första lektionen 9, slutade lektionen 9:20. Sen hade jag ca 2 timmars rast, sen matte i 40 min sen slutade jag :P Redigerat 23 Augusti 2010 av MonkeyPants Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Var på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vart i skolan, kom hem nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Varit på läger med klassen från igår till kl. 9 nu på morgonen Sedan ska vi vara lediga resten av dagen Fått en vagel bakom ögat. Jävlar va kul :( sånt är jobbigt jag fick en sån engång när jag var på handbolls-cup alla kolla på mig för dom trodde att jag hade varit med i ett slagsmål, för ögat var som en blåtira känner medlidande :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Var på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1 Var i skolan lite snabbt idag och lämnade lite skit bara. Såg massa nu 1or. hihi dem är så små och söta. ska stalka sönder :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Andra dagen i gymnasiet, första ring vettu. 5 tjejer, 7 killar. hehehe. Samt så är lärarN^ en skön snubbe. Minen på allas ansikte när jag sa att jag va 93a va ju ändå lite klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Andra dagen i gymnasiet, första ring vettu. 5 tjejer, 7 killar. hehehe. Samt så är lärarN^ en skön snubbe. Minen på allas ansikte när jag sa att jag va 93a va ju ändå lite klockren. Skägget? ;) Var på skolan vid 11:00-11:30 och hade möte med mentor, ledig efter det ;) Ska ut snart och köra moppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.