ExorZ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Var på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1 Var i skolan lite snabbt idag och lämnade lite skit bara. Såg massa nu 1or. hihi dem är så små och söta. ska stalka sönder :) Tighta ettor tar den i tvåan! ;PPpPPppPPAndra dan i skolan, 2 hemläxor. great ;I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Skolan antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Var på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1 Var i skolan lite snabbt idag och lämnade lite skit bara. Såg massa nu 1or. hihi dem är så små och söta. ska stalka sönder :) Tighta ettor tar den i tvåan! ;PPpPPppPPAndra dan i skolan, 2 hemläxor. great ;I 2 läxor? Jag har 4 :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Var på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1 Var i skolan lite snabbt idag och lämnade lite skit bara. Såg massa nu 1or. hihi dem är så små och söta. ska stalka sönder :) Tighta ettor tar den i tvåan! ;PPpPPppPP Andra dan i skolan, 2 hemläxor. great ;I 2 läxor? Jag har 4 :] Aha,jag har sjuttio elva,slå det. Redigerat 24 Augusti 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Varit i skolan sen 08.10 -> 17.00... fifan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Första dagen på högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tok Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Vad i helvette! Redigerat 1 September 2010 av Tok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Skolan i guess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Första dagen i åttan :DJaha, därför du är 33 år? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Spelar X-Men Origins Wolverine och lite Bad Company 2. Förutom att spela så har jag varit i skolan idag, ganska kort dag var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Vi skulle vara ute hela dagen på skolan idag, men efter ett par timmar så började det regna så mycket att vi fick gå hem B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.