Simple Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katharsis Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det. Bl.a. Audioslave, Red Hot Chili Peppers och Ozzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Jag skämtade ju när jag skrev det där om ADHD, men det är en personlig åsikt från mig, även om det var på skoj och jag inte menade på allvar. Jaja, nu struntar vi i detta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det. Nej, det kan du inte garantera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre. Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om. Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det. Nej, det kan du inte garantera. eftersom jävligt mycket av dagens mixning sker i datorer, så kan man garantera det jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre. Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om. Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det. Nej, det kan du inte garantera. eftersom jävligt mycket av dagens mixning sker i datorer, så kan man garantera det jo. Och för att inte tala om att det mest uppenbara, det hörs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Alla chipmunk versioner av låtar, vilken låt det än är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.Det är därför man lyssnar på bra musik som Bob Dylan, The Beatles & Neil Young :D Sämsta jag hört.. hmm.. typ, cannibal corpse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Rebecca Black :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 (redigerat) Rebecca Black :_Men ärligt talat. Vem tar hennes låt seriöst? Det är ett skämt och ingenting som har skapats med konstnärliga intentioner. Då är det värre med band som försöker vara seriösa eller djupa men saknar den intellektuella och emotionella kapacitet som krävs, och istället blir resultatet någonting fullkomligt banalt eller pretentiöst. Det här är nog det värsta jag någonsin hört. Inte nog med att musiken är sorgligt usel, texten är även den under all kritik. Japp, de här grabbarna är hundra procent seriösa. De blockerade en motorväg i Los Angeles för att kontaminera omgivningen med denna vidriga jävla smörja. Redigerat 5 Juli 2011 av Whore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Eric Saade - Popular Texten är hemsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 Eric Saade - Popular Texten är hemsk. Den och Danny's i schlagern, fyfan. Upprepning av samma ord 57 gånger :_. Men ärligt talat. Vem tar hennes låt seriöst? Det är ett skämt och ingenting som har skapats med konstnärliga intentioner. Då är det värre med band som försöker vara seriösa eller djupa men saknar den intellektuella och emotionella kapacitet som krävs, och istället blir resultatet någonting fullkomligt banalt eller pretentiöst. Det här är nog det värsta jag någonsin hört. Inte nog med att musiken är sorgligt usel, texten är även den under all kritik. Japp, de här grabbarna är hundra procent seriösa. De blockerade en motorväg i Los Angeles för att kontaminera omgivningen med denna vidriga jävla smörja. Jag tror hon själv tar det pretty-seriöst. Hon var med i intervjuer och gestikulerade om hur viktigt det är för tonåringar att känna sig trygga i sig själva osv :_ Ang den låten du länkade så var den brutalt dålig, och jag känner nästan mer här att det saknas någon typ av seriös tanke bakom låten, då det är medelstadienivå på hur dom sjunger och utövar de groteska "dansstegen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.