Hoppa till innehåll

Sämsta Låten Du Har Hört!


Remington
 Dela

Rekommendera inlägg

Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 269
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

 

Bl.a. Audioslave, Red Hot Chili Peppers och Ozzy.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

 

Nej, det kan du inte garantera.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

 

Nej, det kan du inte garantera.

 

eftersom jävligt mycket av dagens mixning sker i datorer, så kan man garantera det jo.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara skitmetal-band använder datorn för att göra sin röst etc bättre.

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

Nej, det kan du inte garantera.

 

eftersom jävligt mycket av dagens mixning sker i datorer, så kan man garantera det jo.

 

Och för att inte tala om att det mest uppenbara, det hörs.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Väldigt få band som inte använder datorn för att förbättra rösten kan jag informera om.

Med det sagt innebär det inte att de använder brutalt mycket auto-tune, men jag kan garantera att så gott som alla band använder det.

Det är därför man lyssnar på bra musik som Bob Dylan, The Beatles & Neil Young :D

 

 

 

Sämsta jag hört.. hmm.. typ, cannibal corpse?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rebecca Black :_

Men ärligt talat.

 

Vem tar hennes låt seriöst? Det är ett skämt och ingenting som har skapats med konstnärliga intentioner. Då är det värre med band som försöker vara seriösa eller djupa men saknar den intellektuella och emotionella kapacitet som krävs, och istället blir resultatet någonting fullkomligt banalt eller pretentiöst.

 

Det här är nog det värsta jag någonsin hört. Inte nog med att musiken är sorgligt usel, texten är även den under all kritik. Japp, de här grabbarna är hundra procent seriösa. De blockerade en motorväg i Los Angeles för att kontaminera omgivningen med denna vidriga jävla smörja.

 

Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eric Saade - Popular

 

Texten är hemsk.

 

Den och Danny's i schlagern, fyfan. Upprepning av samma ord 57 gånger :_.

 

Men ärligt talat.

 

Vem tar hennes låt seriöst? Det är ett skämt och ingenting som har skapats med konstnärliga intentioner. Då är det värre med band som försöker vara seriösa eller djupa men saknar den intellektuella och emotionella kapacitet som krävs, och istället blir resultatet någonting fullkomligt banalt eller pretentiöst.

 

Det här är nog det värsta jag någonsin hört. Inte nog med att musiken är sorgligt usel, texten är även den under all kritik. Japp, de här grabbarna är hundra procent seriösa. De blockerade en motorväg i Los Angeles för att kontaminera omgivningen med denna vidriga jävla smörja.

 

Jag tror hon själv tar det pretty-seriöst. Hon var med i intervjuer och gestikulerade om hur viktigt det är för tonåringar att känna sig trygga i sig själva osv :_ Ang den låten du länkade så var den brutalt dålig, och jag känner nästan mer här att det saknas någon typ av seriös tanke bakom låten, då det är medelstadienivå på hur dom sjunger och utövar de groteska "dansstegen".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...