LOLOL Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Varför tror ni att invandrarna/blattarna svär på svenska mer än oss? Skriv er teori. Och säg inte emot, för jag vet att dom svär mer. Redigerat 25 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 För att dom inte vet hur annars dom ska uttrycka sig? Vet faktiskt inte... Fast det är ju ändå rätt störande med "ey bre, jag ska cutta dig och dina kussar abo jävla rasse bror jag knulla din mamma upp och ner jao" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 För att de vill hävda sig, och inte har något bättre sätt att göra det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KontaktaMig Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 varför säga blatte? :o Det är ju onödigt, men jag har då inte hört att mörka mänskor svär mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening. Det beror på att jag har aggression problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag säger blatte för att det är smidigt att säga, inte för att se ner på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag tycker det är så sjukt jobbigt med att dem ska leka tuffa genom att svära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening.Jo det är du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Outbildade människor svär mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening.Jo det är du. Nej? Jag är inte invandrare nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening. Jo det är du. Nej? Jag är inte invandrare nånstans. Du ser inte så svensk ut på din personliga bild :oFast det kanske inte är du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening. Jo det är du. Nej? Jag är inte invandrare nånstans. Du ser inte så svensk ut på din personliga bild :oFast det kanske inte är du. Han kan ju vara född i Sverige för det... Jag tvivlar starkt på att "blattar" svär mer än svenskar. Väldigt nyfiken på vart den statistiken kommer från... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.