Poesi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Det är la det att många arabiska invandrare, som blir kallade blattar, placeras i förorter och växer upp till odrägliga ungar som svär tämligen ofta. Finns många svenskar som beter sig så också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Outbildade människor svär mer?Handlar nog mer om uppfostran... Själv tycker jag det bara låter illa när det finns folk som svär i var och varannan mening. Det låter bara så omoget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening. Jo det är du. Nej? Jag är inte invandrare nånstans. Du ser inte så svensk ut på din personliga bild :o Fast det kanske inte är du. Killen med moppemuschen är jag, dont blame me, va i norge en vecka och det där är den sista bilden vi tog innan vi alla åkte hem. Jag ser ut så och anser mig vara svensk, är inte invandrare någonstans, kanske andra generations dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening. Jo det är du. Nej? Jag är inte invandrare nånstans. Du ser inte så svensk ut på din personliga bild :o Fast det kanske inte är du. Killen med moppemuschen är jag, dont blame me, va i norge en vecka och det där är den sista bilden vi tog innan vi alla åkte hem. Jag ser ut så och anser mig vara svensk, är inte invandrare någonstans, kanske andra generations dock.. Kolla invandraren i mitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är ingen blatte och jag svär varannan mening. Jo det är du. Nej? Jag är inte invandrare nånstans. Du ser inte så svensk ut på din personliga bild :o Fast det kanske inte är du. Killen med moppemuschen är jag, dont blame me, va i norge en vecka och det där är den sista bilden vi tog innan vi alla åkte hem. Jag ser ut så och anser mig vara svensk, är inte invandrare någonstans, kanske andra generations dock.. Kolla invandraren i mitten kommer slå dig så hårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Jag är inte född i Sverige. Är jag blatte då? B) Redigerat 22 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jag är inte född i Sverige. Är jag blatte då? B)Du är säkert Skogsturken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) I wish :( EDIT: Except for the turk-part. Redigerat 23 Augusti 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Undrar om folk kallar t.ex. En fransos för blatte..:rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag tycker det är så sjukt jobbigt med att dem ska leka tuffa genom att svära.Tycker också det. OnT: Varierar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Jag kallar ingen för blatte men min åsikt om ordets betydelse är typ, tonåring som härstammar från mellanöstern. Redigerat 23 Augusti 2010 av Juicelol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Jag kallar ingen för blatte men min åsikt om ordets betydelse är typ, tonårig arab.Håller med jag är från Iran(man är pers då) men svär inte i varenda mening men i vår grann klass så finns det ju araber som svär och slåss varenda dag och timme Redigerat 23 Augusti 2010 av Amir23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.