Spelbroderna Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Hann ni nuppa nåt då? Japp. Är man naken så brukar det leda till könsumgänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 För ett par år sedan hade jag en rätt fräsch kvinna som partner. Problemet med den tämligen korta relationen var att även hennes mamma var fräsch, riktigt fräsch, och jag har alltid haft något visst när det kommer till så kallade "milfs". En sen kväll på fyllan fick jag för mig att avlägga min tjej en visit (hon bodde fortfarande hemma) men det visade sig att hon inte var hemma. Så, tjenis som jag var med hennes morsa började vi prata. Det var fredagskväll och hon var också berusad. Ni kan ju gissa vad det ledde till.... Jag... hennes morsa. Nakna i soffan. In kommer tjejen... Det blev ett jävla liv och får nog klassas som något av det pinsammaste jag varit med om. Har en del till historier som inte är så roliga. Involverar allt från snutar till horor i Amsterdam osv osv. kan inte ha varit så trevligt när hon kom in o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 kan inte ha varit så trevligt när hon kom in o_O Nej, hela situationen gick från att vara trevlig och spännande till att bli sjukt obehaglig och allmänt vidrig. Dåligt samvete var ordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 September 2010 Rapport Dela Skrivet 28 September 2010 Jag hade mens och hela min byxa blev helt röd utan att jag märkte nåt :blink: Sörjer med dig Märkte dom andra något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 29 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 (redigerat) Jag hade mens och hela min byxa blev helt röd utan att jag märkte nåt :blink: Sörjer med dig Märkte dom andra något? Ja, en tjej sa till mig och jag skämdes så att jag stack hem... Redigerat 29 September 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Jag hade mens och hela min byxa blev helt röd utan att jag märkte nåt :blink: Sörjer med dig Märkte dom andra något? Ja, en tjej sa till mig och jag skämdes så att jag stack hem... "Det man inte hör eller ser mår man inte illa av" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Måste nog varit idag när jag skämt-bråkade med en kompis så hör jag plötsligt en tjej säga:"Ta inte på mina pattar!" Men det är väl inte pinsamt för DIG? :huh: Jag tyckte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 För ett par år sedan hade jag en rätt fräsch kvinna som partner. Problemet med den tämligen korta relationen var att även hennes mamma var fräsch, riktigt fräsch, och jag har alltid haft något visst när det kommer till så kallade "milfs". En sen kväll på fyllan fick jag för mig att avlägga min tjej en visit (hon bodde fortfarande hemma) men det visade sig att hon inte var hemma. Så, tjenis som jag var med hennes morsa började vi prata. Det var fredagskväll och hon var också berusad. Ni kan ju gissa vad det ledde till.... Jag... hennes morsa. Nakna i soffan. In kommer tjejen... Det blev ett jävla liv och får nog klassas som något av det pinsammaste jag varit med om. Har en del till historier som inte är så roliga. Involverar allt från snutar till horor i Amsterdam osv osv. Någon har kollat för mycket på filmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 (redigerat) Kanske när jag runkade i någon konstig ställning, typ bryggan, när jag var 13, och min 10-åriga brorsa kommer in... Redigerat 5 Oktober 2010 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Kanske när jag runkade i någon konstig ställning, typ bryggan, när jag var 13, och min 10-åriga brorsa kommer in... Hur katten runkar man i "bryggan"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Kanske när jag runkade i någon konstig ställning, typ bryggan, när jag var 13, och min 10-åriga brorsa kommer in...AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH VA?!HUR FAN GÅR BRYGGAN TILL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 En kille RÅKADE på nåt sett dra ner en annan killes byxa när vi spelade fotboll! Kom inte på nåt om mig själv just nu så jag berättade denna historien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.