MentalogisT Skrivet 5 December 2011 Rapport Dela Skrivet 5 December 2011 O du tackade nej? :o :huh:Varför skulle man vilja göra 'det heliga' med en sådan kvinna. I redig sanning så är det smutsigt. Jag proppade igen toaletten en gång i skolan när jag hade bajsat, så när jag spolade så åkte allt upp till kanten precis. Sedan så hörde jag att det var någon utanför så drog jag på luvan och stack ut snabbt som fan och drog iväg på lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2011 Rapport Dela Skrivet 6 December 2011 Varför skulle man vilja göra 'det heliga' med en sådan kvinna. I redig sanning så är det smutsigt. Jag proppade igen toaletten en gång i skolan när jag hade bajsat, så när jag spolade så åkte allt upp till kanten precis. Sedan så hörde jag att det var någon utanför så drog jag på luvan och stack ut snabbt som fan och drog iväg på lektion. 1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 1+DET ÄR +1 FÖR I HELVETE, INTE 1+. för jag antar att inlägg inte kan ha en åldersgräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 FÖRLÅT DÅH, DET HÄR VAR PINSAMT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 December 2011 Rapport Dela Skrivet 7 December 2011 (redigerat) Varför skulle man vilja göra 'det heliga' med en sådan kvinna. I redig sanning så är det smutsigt. Jag proppade igen toaletten en gång i skolan när jag hade bajsat, så när jag spolade så åkte allt upp till kanten precis. Sedan så hörde jag att det var någon utanför så drog jag på luvan och stack ut snabbt som fan och drog iväg på lektion.Det brukar lösa sig om man sparkar/knuffar lite på toalettstolen! :D Redigerat 7 December 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 Det brukar lösa sig om man sparkar/knuffar lite på toalettstolen! :DSäker? :o har aldrig provat det men värt ett försök nästa gång det händer en olycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 när jag sprang från polisen på vår skola (Det började som ett skämt) Och jag snubblade när jag skulle hoppa över en sten..jag tappade balansen, trasslade ihop fötterna och SPLAT! Rätt in i polisbilen! :lol: bästa och värsta minnet någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 26 December 2011 Rapport Dela Skrivet 26 December 2011 när jag sprang från polisen på vår skola (Det började som ett skämt) Och jag snubblade när jag skulle hoppa över en sten..jag tappade balansen, trasslade ihop fötterna och SPLAT! Rätt in i polisbilen! :lol: bästa och värsta minnet någonsin!Gangster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 (redigerat) när jag sprang från polisen på vår skola (Det började som ett skämt) Och jag snubblade när jag skulle hoppa över en sten..jag tappade balansen, trasslade ihop fötterna och SPLAT! Rätt in i polisbilen! :lol: bästa och värsta minnet någonsin!Får man fråga varför du sprang från polisen? OnT: Kanske inte så pinsamt, men aja.När min familj och jag var ute på nåt random ställe så gick jag på toa.Det var skönt och så, men när jag skulle gå tillbaks till bordet så såg jag min familj som stog och köpte glass (trodde jag :P). Jag fick fram, lutade mig över glassgrejen och Frågade "Får vi glass?". Till min förskräckelse så såg jag att det inte var min familj, så jag sprang snabbt som fan till bordet och satte mig. Redigerat 27 December 2011 av Loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 December 2011 Rapport Dela Skrivet 27 December 2011 Får man fråga varför du sprang från polisen? OnT: Kanske inte så pinsamt, men aja.När min familj och jag var ute på nåt random ställe så gick jag på toa.Det var skönt och så, men när jag skulle gå tillbaks till bordet så såg jag min familj som stog och köpte glass (trodde jag :P). Jag fick fram, lutade mig över glassgrejen och Frågade "Får vi glass?". Till min förskräckelse så såg jag att det inte var min familj, så jag sprang snabbt som fan till bordet och satte mig.Haha! Det svider. Har varit med om liknande scenarion som har varit pinsamma :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Fyllde en annans kundvagn med varor från vår inhandlingslista. Tror inte personen som hade vagnen märkte det dock. 3: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 December 2011 Rapport Dela Skrivet 28 December 2011 Jag var på en klädaffär igår och provade byxor, efter att jag provat ett par tar jag på mig mina skor och går ut ur provhytten i bara kalsonger, jag kommer på mig själv ganska fort och springer tillbaka in i provhytten. Det var kö till hytten också så ganska många såg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.