Hoppa till innehåll

Sverigedemokraterna


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

Så hudfärg spelar ingen roll men alla ska blandas upp? Varför får inte ett land vara svart/gult/vitt om hudfärg inte spelar någon roll? Vad är vinsterna med att alla är samma ras/hudfärg?

Ska blandas upp har jag aldrig sagt. Jag tycker att människor får "beblanda sig" med precis vilka de vill, utan restriktioner, så får vi väl se hur det går. Om man tänker "där går en människa, där går en till människa, och där går en till" istället för "där går en neger, där går en svensk, där går en kines" så spelar det ingen roll vilka raser som finns att välja på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska blandas upp har jag aldrig sagt. Jag tycker att människor får "beblanda sig" med precis vilka de vill, utan restriktioner, så får vi väl se hur det går. Om man tänker "där går en människa, där går en till människa, och där går en till" istället för "där går en neger, där går en svensk, där går en kines" så spelar det ingen roll vilka raser som finns att välja på.

Nyss pratade du väl om att det inte är okej att "ta över" och bli ny majoritet? Det är alltså en restriktion.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska blandas upp har jag aldrig sagt. Jag tycker att människor får "beblanda sig" med precis vilka de vill, utan restriktioner, så får vi väl se hur det går. Om man tänker "där går en människa, där går en till människa, och där går en till" istället för "där går en neger, där går en svensk, där går en kines" så spelar det ingen roll vilka raser som finns att välja på.

Men när vita tar över Sydafrika är detta fel alltså? Trots att vita och sydafrikanska negrer båda två är människor och helt jämställda? Hoppas du förstår att du talar emot dig själv och att inget av resonemangen fungerar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tror jag inte att jag gjort. Visa mig gärna var i så fall.

Därifrån fick jag det. Efter att ha läst det igen verkar det som att jag tolkat fel. Alla "inte" gör det svårt att läsa. Och uttrycket "uppåt väggarna" känner jag nog inte til.

Men om vi hade kollat på ett svart land t.ex. sydafrika och någon hade sagt att de inte ville att vita skulle bli en klar majoritet, då hade varit uppåt väggarna?

Nej, det hade jag inte tyckt varit helt "ok".

 

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men när vita tar över Sydafrika är detta fel alltså? Trots att vita och sydafrikanska negrer båda två är människor och helt jämställda? Hoppas du förstår att du talar emot dig själv och att inget av resonemangen fungerar.

"Tar över" som i blir en majoritet - inget fel alls, det spelar ingen jävla roll vad man har för hudfärg.

"Tar över" som i startar en rasdiskriminerande regering (som ju fanns i just Sydafrika förut) - väldigt fel, men det hade varit lika fel om svarta gjort samma sak mot vita.

Förstår fortfarande inte var/när jag sagt något som pekar på att jag skulle tycka illa om vita (EDIT: även efter att ha sett det WASD skrev undrar jag var "Raptio" fått det ifrån).

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår fortfarande inte var/när jag sagt något som pekar på att jag skulle tycka illa om vita.

Det är det här tror jag, som jag pekat ut:

Ja det låter ju lite så när du säger att det är fel om vita tar över ett afrikansk svart land men det är ok om svarta tar över nordeuropeiskt vitt land. Jag har svårt att på vilket sätt du inte är anit-vit i och med det.

Jag reagerade också på det fast joslol har inte specificerat mängd när han sa att det var okej att svarta flyttar hit, bara att det "blandas". Inget övertagande nämnt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Tar över" som i blir en majoritet - inget fel alls, det spelar ingen jävla roll vad man har för hudfärg.

"Tar över" som i startar en rasdiskriminerande regering (som ju fanns i just Sydafrika förut) - väldigt fel, men det hade varit lika fel om svarta gjort samma sak mot vita.

Förstår fortfarande inte var/när jag sagt något som pekar på att jag skulle tycka illa om vita (EDIT: även efter att ha sett det WASD skrev undrar jag var "Raptio" fått det ifrån).

Du kommer helt klart med anti-vita åsikter. Även om du menar gott så är det anti-vita åsikter. Du får för övrigt gärna svara på #576 .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det har jag inte.

Men du verkar ju förespråka den nuvarande integrationspolitiken och riktningen Sverige förs mot. Eller har jag missuppfattat dig?

 

Ponera att negroider och semitiska folkslag kommer hit och förökar sig, för att sedan få ett demografiskt övertag vilket i slutändan leder till att den vita rasen blir utrotad eller en extrem minoritet. De vita diskrimineras inte med apartheid eller liknande. Om detta skulle ske - är det ett problem? Är det bra? Är det rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Drar mig ur diskussionen nu bara så ni vet så det är ingen idé att svara på mina inlägg mera om ni förväntar er svar. Har inte så stort intresse av frågan ändå då det som tidigare sagt, inte finns någon riktig lösning inom nuvarande samhällsstruktur. En sista slutsats kan ju dras att hela gnället om invandring hit och dit är ju mer eller mindre bara ännu ett tecken på att systemet inte fungerar så där jättebra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...