Layton Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 La Vie Un Rose, en fransk film vi såg på franskan i skolan. Den var ganska bra, sådär. Det var en film baserat på en sann historia om sångerskan Edith Piaf. Den får 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Klämde två filmer i rad igår, I Am Legend och Constantine i kronologisk ordning. Gillar båda filmerna, man kunde dock göra I Am Legend lite längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Gummo. Den var inte ens hälften så "sjuk" som folk vill få den till, även om den lyckas porträttera en hel del störda individer och deras nihilistiska liv i kölvattnet av tornadon som drabbade staden där de bor. Jag tror det krävs att jag ser den en gång till för att bestämma mig om den är bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 (redigerat) His first MILF Redigerat 9 Februari 2011 av Slan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2011 Despicable Me med mamma och min lillebror Ganska kul film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 coraline, såg vi på engelskan, men jag har sett den innan. Den får en femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Såg om Scott Pilgrim vs. The World, fruktansvärt rolig film. Bästa 2010 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 The HangoverDen var inte så jävla kul som alla säger den ärOMFG DEN ÄR JU LEGENDARISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lolOnT: Såg Date Night, sög svinstia asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Såg om Scott Pilgrim vs. The World, fruktansvärt rolig film. Bästa 2010 ?Så jävla skön film, en stor kandidat iaf. :)Sen beror det ju lite på hur man själv definerar "bäst", Scott Pilgrim är underhållande och unik, däremot var 2010 ett rätt starkt filmår med Black Swan, Inception, The Social Network, 127 Hours och Shutter Island för att nämna några. (har inte sett The Kings Speech än dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) 127 Hours verkar rätt najs, ska lätt se på bio snart. Och Black Swan har väl inte haft premiär i Sverige än? Redigerat 12 Februari 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 (redigerat) GoldenEye, riktig bra action.Gillar den! Redigerat 12 Februari 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2011 Den är så jävla rolig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.