Nomatic Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Den var bra, men tycker du att den förtjänar förstaplatsen?Svar ja. Den är så bra på så många olika plan att jag vet inte ens vart jag ska börja.Har sett den ett dussintals gånger, lika bra varje gång: Angående IMDBs ranking så är det ju användarna där som röstar, alla kan ju inte ha fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 futurama- benders big score som ett vanligt avsnitt fast en film=underhållande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 April 2011 Rapport Dela Skrivet 10 April 2011 Svar ja. Den är så bra på så många olika plan att jag vet inte ens vart jag ska börja.Har sett den ett dussintals gånger, lika bra varje gång: Angående IMDBs ranking så är det ju användarna där som röstar, alla kan ju inte ha fel?Hm. Vad är det som är så bra med den tycker du? Jag är genuint nyfiken. På IMDB's lista ligger Inception på 8:e plats och The Dark Knight på plats 10. Bra filmer de också, men de förtjänar absolut inte att ligga topp 10 av världens bästa filmer. Så jo, jag tror faktiskt att så många kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Apocalypto (Mel Gibson), en film jag är riktigt nöjd med. Andra är Sucker Punch, riktig bra idé Zack Snyder kokat ihop. Rekommenderar om man nu vill se riktig konst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Den var bra, men tycker du att den förtjänar förstaplatsen?Om man säger såhär- den mest hyllade filmen atm- avatar är mycket sämre än Shawshank Redemption, sen så är den självklart inte etta på personliga toppen men jag förstår varför allmänheten slänger upp den på en första plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Mongol, bättre än vad jag trodde den skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Sexual Karma, made me all wet, 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 I'am number four Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 April 2011 Rapport Dela Skrivet 11 April 2011 Såg 'Paul' i helgen, ganska underhållande film, hade högre förväntningar men den får ändå 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Tusen gånger starkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Machete Skön film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Machete Skön film.Den är brutalt dålig.. Drog på Black Hawk Down från 2001, helt klart godkänd krigsfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.