Symptom Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 american history x hyfsad rulle, inget att hänga i påskriset blev dock sugen på mississippi brinner, är den värd att se, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KontaktaMig Skrivet 16 April 2011 Rapport Dela Skrivet 16 April 2011 Tillbaka Till Framtiden var den senaste, riktigt skön film. Rekommenderar till alla. Back To The Future är bra! :D Den rekommenderar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 (redigerat) Fish Tank tror jag den heter? Rätt okej. blev dock sugen på mississippi brinner, är den värd att se, någon?Vet inte så mycket om den, förutom att den typ är min farsas favoritfilm ;) Redigerat 17 April 2011 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Trots min ålder så såg jag RIO på Bio nu i helgen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Dum & Dummare, skitrolig film. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Forrest Gump, fyfan vilken klassiker, tror jag sett den 10 gånger nu, otroligt bra film! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Stockholmsnatt med Paolo Roberto i huvudrollen. Konstig film, men den var värd dom 40 minuter den krävde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2011 Rapport Dela Skrivet 21 April 2011 The Limits of Control av Jim Jarmusch. Fascinerande film med fint foto och en hel del trevliga filmreferenser. Det var dock lite halvtråkigt att regissören väljer att avslöja slutet på filmen Lady från Shanghai av Orson Welles (som jag inte hade sett!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Cradle 2: The Grave, med DMX och Jet Li. Vet ärligt talat vad jag ska tycka om denna filmen faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 23 April 2011 Rapport Dela Skrivet 23 April 2011 Battle: Los Angeles Laddade ner från TBH och såg den hemma. Filmen slutade precis när jag trodde att den just börjat. Den var för kort, hoppas på en uppföljare. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Battle: Los Angeles - Äntligen en film som visar jorden i kaos men att militären räddar allt. Annars brukar det vara så att militären stupar hela tiden och någon random civila räddar allt. 3.7/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 When You're Strange - dokumentär om Jim Morrison, frontman i The Doors. Gillar både Jim och bandet men filmen var ganska kass. Skrapade mest på ytan kändes det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.