Mezox Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Om vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas. Du menar alltså att man ska gilla ett inlägg? Folk är ute efter FuskaMynt och det får man av att skriva inlägg. Jag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Om vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas. Du menar alltså att man ska gilla ett inlägg? Folk är ute efter FuskaMynt och det får man av att skriva inlägg. Jag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank. FM är inte mitt drivmedel, men syftar dock på att folk inte kommer "Gilla" inlägg, utan dom kommer skriva att dom gillar det och sedan lägga till sin poäng/åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Om vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas. Du menar alltså att man ska gilla ett inlägg? Folk är ute efter FuskaMynt och det får man av att skriva inlägg. Jag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank. FM är inte mitt drivmedel, men syftar dock på att folk inte kommer "Gilla" inlägg, utan dom kommer skriva att dom gillar det och sedan lägga till sin poäng/åsikt. Dom som gör detta borde inte vara här.Dom flesta på forumet vill ha sånt här, man behöver detta. Det reducerar spam, inte all spam, men det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Om vi fixar en Gilla-knapp så kommer det ändå inte att användas. Du menar alltså att man ska gilla ett inlägg? Folk är ute efter FuskaMynt och det får man av att skriva inlägg. Jag vet inte om FM är ditt "drivmedel" men jag är här för att diskutera grejer med folk och däribland uttrycka mina åsikter och det tror jag många andra håller med om. Jag skiter i om jag får fuskamynt eller rank. FM är inte mitt drivmedel, men syftar dock på att folk inte kommer "Gilla" inlägg, utan dom kommer skriva att dom gillar det och sedan lägga till sin poäng/åsikt. Dom som gör detta borde inte vara här.Dom flesta på forumet vill ha sånt här, man behöver detta. Det reducerar spam, inte all spam, men det mesta. Det stämmer, men antar att det är värt att testa. Om det inte funnits tidigare (inte varit här så länge). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.