Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Det gick jag isåfall miste om. Min epostadress har gått ut. När fick man det mailet då? Igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Någon får gärna lägga upp en bild så man får se hur det ser ut nu då.Du har ju fått ett mail med gratis vip, så du kan ju kolla. EDIT: Jag ser ingen skillnad? Testa och tryck CTRL+F5 när du bytt till temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Ser ingen skillnad, men det kanske bara är jag som inte kommer ihåg hur det såg ut innen. Så här ser det ut för mig iaf: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Ser ingen skillnad, men det kanske bara är jag som inte kommer ihåg hur det såg ut innen. Så här ser det ut för mig iaf:Det är en mycket stor skillnad. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Vissa bokstäver blev bättre på Premium skalet, men det är fortfarande grynigt. Håller mig till Frosty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Någon som kan posta en bild då man ser hela sidan? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 (redigerat) Okej. Men jag gillar fortfarande FF mer. :) EDIT: Redigerat 10 Oktober 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2010 Rätt så snyggt faktiskt. Dock så vill jag inte betala för att få den stilen. Denna är bättre :). Dock så undrade jag faktiskt varför så många hade fuskavip plötsligt x). Nu fick jag svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Har aktiverar man Premium Fuska? Klickade på länken som jag fick från nyhetsbrevet men råkade uppdatera sidan så jag hann ej läsa instruktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 11 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Men han kan skaffa en annan design till VIP istället? För vi behöver förnya saker på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Jag talar för alla synskadade när jag säger, frosty fuska är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2010 Men han kan skaffa en annan design till VIP istället? För vi behöver förnya saker på forumet. Men den nya stilen till VIP har ju ändå bara funnits i högst 1 år nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.