Raptomex Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Nej, var ett tunt lager imorse men det är borta sedan 5 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Nepp, vi har bara frost och 1,3 minusgrader just nu. Luleå FTW! Ingen snö än och +6 grader just nu.Vi hade ju snö för typ en vecka sedan, men efter några dagar smälte den. Och det var väll ändå inte 6 grader idag? I morse var det 5 minus, nu är det 1 minus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Herregud vilken chock man fick när man klev upp imorse. Hos oss snöade det på som fan. Har snön kommit till er? Bra eller dåligt att det kommer så tidigt? Själv tycker jag att det är lite tråkigt då jag hade velat skejta ute ett tag till. Det är ju härligt att titta på den genom fönstret, annat blir det när man ska ut. Vaknade också, gick ner och käkade. Skulle öppna dörren bara för att se om det var kallt, möts av snö. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Japp,men de blev slask. Redigerat 22 Oktober 2010 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 väcktes ur min morgonlur av ett sms från min kompis; "snö!!". tittade ut genom fönstret och så öser det ner snö och blåser som fan. uuusch. var allmänt snöbollskrig hela dagen idag, men det mesta är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Snöar här med.. Helt jävla gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Nepp, vi har bara frost och 1,3 minusgrader just nu. Luleå FTW! Ingen snö än och +6 grader just nu.Vi hade ju snö för typ en vecka sedan, men efter några dagar smälte den. Och det var väll ändå inte 6 grader idag? I morse var det 5 minus, nu är det 1 minus. Ja vi hade snö men det smälte så ingen snö på ett tag just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Eskilstuna: 0-2 minus grader och 2cm kramsnö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Ingen snö, bara lite som varade i 2 timmar Men hade ett ovädern här inatt då strömmen gick då jag spelade el-gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Men vi har fortfarande snö kvar i Stockholm -> Täby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Snöade för en vecka sedan och nu snöar det igen, denna gång verkar det sitta kvar ett tag ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Snöade idag, tycker det bara är kul med snö. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.