ImbazFuhrer Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 rasthåltimme btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Nej för fan håltimma är sämst,bättre att gå hem tidigare eller sovmorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 Matematik, No, Musik och Idrott är nog dom roligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 November 2010 Rapport Dela Skrivet 5 November 2010 (redigerat) Matematik och vissa delar av fysik by far. ;) Redigerat 5 November 2010 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Yrkesmannaskap, mitt största el ämne, som är på 250p. Dock så har jag ingen riktig fysik, vilket är synd, för det är bland det roligaste som finns. Och både vår Matte B, och vår Ellära B är sega, så vi har massa tröga folk i vår klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Jag gillar musik just nu, för jag får spela trummor varje musiklektion. Och dom andra sjunger eller spelar gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Musik. Alltid kul att få spela med andra människor som inte är med i ens band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Matte,träslöjd och lite engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 rasthåltimme btw Håltimmar mitt på dagen suger, men om det är första eller sista lektionen så är det gött ;D.Men jag vet inte riktigt vad mitt favvoämne är, något som har med dator att göra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Engelska, Svenska och NO. För att jag är bra på dem och No-läraren är bara för skön :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 rasthåltimme btw Vill du ha min 3.5 timmar lång håltimma på fredagar mellan 11 till 14.30? :D SÄG GÄRNA TILL FÖR JAG HATAR DEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.