Apakalsong Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Fysik eller matte, om jag måste välja så väljer jag nog fysik för det är mycket matte, man får lära sig roliga saker och min fysik lärare är sjukt awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 fast det beror på om man kommer på morgonen och har fått reda på att man har håltimma på första lektionen utan att man vetat om det -.-Gör en Facebook-grupp och tryck in alla klasskamrater. Lite större chans att få reda på det på det hållet om någon i klassen vet. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Reglerteknik A :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Fysik och psykologi kanske. Det konstiga med mig är att jag tycker om och är ganska duktig på alla ämnen, utan att riktigt glänsa på något av dem. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Matte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Fysik och psykologi kanske. Det konstiga med mig är att jag tycker om och är ganska duktig på alla ämnen, utan att riktigt glänsa på något av dem. :oJag är tvärtom, saknas motivation saknas goda betyg.. men högpresterande i det som är skoj. Har precis börjat med psykologi och det verkar vara askul, har också en kurs i retorik att se fram emot nästa termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Jag tycker allting är jävligt tråkigt egentligen. Men kanske engelska eller svenska eftersom jag är så über-bra ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Gör en Facebook-grupp och tryck in alla klasskamrater. Lite större chans att få reda på det på det hållet om någon i klassen vet. [:Vi hade det, sista veckan i 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Vi hade det, sista veckan i 9:anKeep doing that then. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3xor Skrivet 1 September 2011 Rapport Dela Skrivet 1 September 2011 Matte och PC-Dator :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Gillar alla lektionerna i nya skolan, men jag gillar psykologi och engelska mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 matte och data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.