HollyDolly Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Kollar på Family Guy när jag har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Följer Hawaii Five-O, ska börja följa Dexter när det har börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Jag följer en massa serier. De flesta börjar inte förrän september igen dock. Just nu är det bara Burn Notice, sedan så blir det Bones, TBBT, HIMYM, NCIS, NCIS:LA, Entourage, Cougar Town, Sanctuary, It's Always sunny in Philadelpia, Psych och Chuck. Finns säkert ett par till som jag inte kommer ihåg just nu, men dom plockar jag upp igen när dom börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2011 Update: Upptäckt How I Met Your Mother, kollar dagligen och är nu på säsong 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Kollar på The Walking Dead just nu, jävlar vad bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Kollar bara på Futurama atm, kollade på alla weeds säsonger men jag väntar bara på att den nya säsongen ska komma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 Kollar just nu på: Futurama, Breaking bad, The mentalist och Game of thrones. Riktigt bra serier allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2011 I skrivande stund så följer jag: Entourage Suits Rookie Blue Weeds Breaking Bad Royal Pains Top Gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Gamla avsnitt av "The apprentice" med Sir Alan Sugar som arbetsgivare, samt Masterchef Australia. Programmet går efter varandra eller varannan dag på morgonen, så det blir att man fastnar. Nu har jag dock missat ett antal eftersom jag börjat jobba tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Family Guy, The Real Hustle, 2/1 men och Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Just nu: True Blood & Curb your enthusiasm 15 sept drar dock It's always sunny in Philadelphia s7 igång, fan sugen jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Letar serie just nu, men väntar på release ifrån- Simpsons S23 September 25, 2011 Family Guy S10 September 25, 2011 How I met your Mother S07 September 19, 2011 Game of Thrones S02 ? The Walking Dead S02 October 16, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.