LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Ja, ibland, men väldigt sällan. När nån slagit mig och sagt sexistiska saker till mig t.ex "Vicken fyllig fitta du har!" eller "Har du överhuvudtaget nåt bakom tröjan?", då blir jag jätteledsen och vill inte att klasskamraterna ska se mig gråta. Häromveckan slog en nia ner mig och knuffade ner mig på golvet och kallade mig hora! Jag sa "Dö, motherf*cker!" kommer jag ihåg när jag skulle ut. Det var senaste gången jag skolkade. En kille i min klass spelar cool genom att skolka. Men vi alla i klassen vet hur töntigt det är. Till och med den tuffaste killen i klassen tycker det är töntigt. Har kommit sent på några få lektioner, och skolkat elevens val flera gånger. Onödigt ämne, man lär sig ingenting. Du har en fet poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 I 7:an skolka jag en hel del när jag hängde med 9:or Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Har skolkat nån gång från bild lektionerna, för läraren där tar ALDRIG närvaro. Annars brukar jag inte skolka, men jag har försovit mig 2 ggr denna termin hitils, om det räknas som skolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Har skolkat nån gång från bild lektionerna, för läraren där tar ALDRIG närvaro.Annars brukar jag inte skolka, men jag har försovit mig 2 ggr denna termin hitils, om det räknas som skolk.Jag tycker inte det räknas, för det är ju ett misstag man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 En intressant diskussion tror jag, skolkar du?Varför gör du det?, vet du att dina betyg kan försämras? Jag själv har aldrig skolkat, det närmsta jag kommer till att "skolka" är väl att man råkat sova lite för länge :P.(Som antagligen kan räknas som skolk, men det är inte vad jag tänker på, mer "frivillig" skolk)Skolkar man är man trög så nej, däremot hoppar alla i vår klass över lektionen om läraren inte kommer inom 10 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Och vad fan kallar du det då -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 (redigerat) Har skolkat nån gång från bild lektionerna, för läraren där tar ALDRIG närvaro. Annars brukar jag inte skolka, men jag har försovit mig 2 ggr denna termin hitils, om det räknas som skolk.Vad är det för jäkla lärare du har som inte håller ett öga på sina elever? Redigerat 21 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 När jag var mindre så kom jag nästan alltid försent så min lärare fick ha en möte med mina föräldrar och jag har under 4an ljugit om att jag var sjuk för mina föräldrar och inte gått till skolan för att folk där retade mig,dock så e de bra vänner med mig nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Har fått 130 timmar frånvaro såg jag idag när jag tittade på betygen. Inte så farligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Jag har missat 15% av alla lektioner... Dock är allt förutom en 10 min försening giltig frånvaro :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Jag ser lektioner som ett slags frivillig hjälp till att lära sig och nå sina mål och betyg. Nästan alla lektioner oftast ganska bra att gå på då man lär sig väldigt mycket, liksom blir "stoppad" med information. Men om det är någon lektion jag inte känner jag behöver kan jag hoppa över. Men det händer såklart ju i princip aldrig, för oftast kan man ju hitta NÅGOT nödvändigt att göra på en lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Finns väl dagar man verkligen inte har orken att gå till skolan och stannar hemma och tar det lugnt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.