Gäst 3495abc Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Japp, har ca 220 frånvarotimmar =)Är det något att vara glad över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Vem har sagt att jag är glad över mina frånvarotimmar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Aldrig en hel lektion, men kanske en 10-20 minuter någon enstaka gång. Kommer dock nästan alltid ~5 min sent på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Skolkar och skolkar. Hänt någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 (redigerat) Vem har sagt att jag är glad över mina frånvarotimmar ?Den glada smileyn föreslår det... Redigerat 5 Maj 2011 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Nej, jag skolkar inte, men sätter mig vid en av skolans datorer typ hela dagarna, fast har haft musik idag, så snart så blir väl det något annat att ta itu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 (redigerat) då och då, redan ganska skoltrött och vissa ämnen skiter man totalt i vad man får i Redigerat 5 Maj 2011 av Maenster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Det händer väl. Men bara om jag är trött på morgonen, då brukar jag skita i att gå till skolan första lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Räknas fake sjukdom och sova igenom lektionerna som skolk? I så fall: ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Varför skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.