Raeven Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 (redigerat) Är det bara jag eller var fuska mycket mer aktivt för ett år sedan/halvår? Hur löser vi det? Redigerat 7 Januari 2011 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nash Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Har fått precis samma känsla och tänkt ställa precis samma fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 aaa typ mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Väldigt inaktivt, därför är jag på andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Nog har det blivit oaktivare, trodde mitt SNK-forum skulle bli aktivare, men det blev tvärtom då vintern kom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Märkte nu att Kattgruppen inte existerar längre!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Märkte nu att Kattgruppen inte existerar längre!?såg nyss det. Det verkar som......forumet håller på att dö ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Märkte nu att Kattgruppen inte existerar längre!?Du skall även veta, om du nu inte redan visste det, att Dave37 och WASD är båda bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Fuska.se var ett väldigt trevligt ställe för ett år eller 2 sen. Dock så har skiten dratt rent åt helvete av olika anledningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Fuska är inaktivt för att det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Är det bara jag eller var fuska mycket mer aktivt för ett år sedan/halvår? Känns riktigt dött här :/Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.