WASD Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 På att tillåta fler droger. Cannabis börjar bli mer tillåtet i vissa delar av världen. När det väl är tillåtet är det lättare att tillåta nästa grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 (redigerat) Kanske om man röker extremt mycket. Finns ju sånna som röker tobak hela sitt liv och ändå har en normal livslängd.Jag tror faktiskt han menade att man just dör av det, baserat på hur korkat påståendet var.Ja, det finns. Det är olika för person till person, men en sak är gemensam för alla: Det gör bara skada.Nu snackar jag om privat bruk. Redigerat 15 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Att rökning i sig bara gör skada har du nog rätt i. Men drogen i fråga har ju personen någon anledning att ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Att rökning i sig bara gör skada har du nog rätt i. Men drogen i fråga har ju personen någon anledning att ta.Vad menar du med anledning? Typ att man röker för att man vill koppla av, eller? Jag hängde inte med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Ja, det finns. Det är olika för person till person, men en sak är gemensam för alla: Det gör bara skada.Nu snackar jag om privat bruk.Vanliga cigaretter gör bara skada ja, men det finns ju droger som gör positiva saker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Ge exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 (redigerat) Cannabis, positiva effekter: välbefinnande, avkoppling, eufori, ökad kreativitet och uppskattning av musik EDIT: 800:e inlägget :D Redigerat 15 Oktober 2011 av DinHustru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Vad menar du med anledning? Typ att man röker för att man vill koppla av, eller? Jag hängde inte med där.Exempelvis. De som intar en drog har ju an anledning att göra det. Man gör det bara inte utan anledning. Ge exempel.Jag har gjort det längre bak i tråden redan. Här är ett exempel igen: http://abcnews.go.com/Health/magic-mushroo...ory?id=14623870 "Det är kul" är den enklaste anledningen påstår jag nog. Eller att man vill utforska något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Nej, nej, nej, nej. Detta är saker som påverkar vårt belöningssytem, dessa är de konstgjorda saker som kroppen mår bra av och sedan mår sämre av sen, det är det här jag är emot. Droger är inte bra, bara för att man mår bra i stunden... men efteråt kommer problemen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Fast min länk är ett exempel på hur det är bra i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2011 Finns inget positivt med droger. Dom som röker på kan ju lika gärna döda sig själva nu än o vänta i 4 år.Man kan ju få cancer av solstrålar (hudcancer, eller hur?). Så de som går i solen borde döda sig nu istället för att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.