Hoppa till innehåll

Droger


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Fungerar majja lika bra som alkohol för att bedöva sig från emotionell smärta?

Det skulle jag tro. Har aldrig tagit det när jag varit deprimerad, så kan inte säkert säga att det bedövar smärtan.

Men om man kollar på något som piggar upp en ihop med det, så borde det göra det. Eller om man är med någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tourettes syndrom?

Nej, jag vet inte.

Men jag har det, borde jag få röka på för att lugna ner mina tics?

Jag har ingen aning, men om läkare kanske ger någon slags begränsad dos... jag vet inte.

Vi kan jämföra med morfin. Jag tycker det är bra att om man har jätteont så får man en sån dos med morfin så man slipper ha ont.

Nu vet ag ingenting om syndromen som du har, men att cannabis kan fungera som läkemedel låter okej för mig.

Det betyder att JAG förtjänar att gå till fängelset och rehab (eller något som hjälper mig att sluta bruka/missbruka cannabis) om jag röker cannabis. Det förändrar ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår fortfarande inte var felet ligger i att göra det för nöjets skull, bortsett ifrån vad lagen säger om man tänker så. För att det är konstgjort för belöningssystemet? Hur klassificerar du något som "konstgjort för belöningssystemet" och varför är det fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...