Hoppa till innehåll

Droger


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

1. Tar du droger eller har du testat?

Har testat och använder ibland.

 

2. Blir du störd när andra tar droger, eller pratar om att ta droger?

Nej, Dom får göra som dom vill.

 

3.Tycker du att droger bör förbjudas?

Dom flesta droger är ju redan förbjuden, Och vissa borde inte vara förbjudna.

 

4. Om droger hade "uppfunnits" idag, tror du att det hade godkänts? Om ja, varför? Om nej, varför inte?

Svårt att säga.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det :) Har du testat/använder någon "drog"?

Om man bortser från alkohol har jag bara "smakat" på cannabis två gånger utan att fått effekt. Tror det är min rökteknik som är fel då jag bara provat att röka några fåtal gånger. Men jag har tänkt att prova någon hallucinogen i framtiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man bortser från alkohol har jag bara "smakat" på cannabis två gånger utan att fått effekt. Tror det är min rökteknik som är fel då jag bara provat att röka några fåtal gånger. Men jag har tänkt att prova någon hallucinogen i framtiden.

Drar du halsbloss? För man ska ha kvar röken i lungorna i 4-5sek innan man blåser ut. Annars kan du testa med bong för det slår riktigt rejält, Det är många som inte känner någon effekt dom första gångerna dom röker, Det beror på att kroppen inte har vant sig vid att ta upp allt thc, Tro de va något sånt iaf, Okej någon speciell du tänkt på? :) Redigerat av Excitner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej nice, Har du gjort halsbloss och haft kvar röken i lungorna 4-5sek innan du blåser ut? Det är många som inte känner någon effekt dom första gångerna dom röker, Det beror på att kroppen inte har vant sig vid att ta upp allt thc, Tro de va något sånt iaf, Okej någon speciell du tänkt på? :)

Minns inte hur jag gjorde, följde bara kompisarnas instruktioner. Men jag hostade alldeles för mycket. Någon gång vill jag prova DMT. Men innan dess vill jag ha gjort något mildare som svamp eller LSD för att ha lite erfarenhet och vara förberedd. Även om de som provat säger att man aldrig kan vara förberedd inför DMT.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minns inte hur jag gjorde, följde bara kompisarnas instruktioner. Men jag hostade alldeles för mycket. Någon gång vill jag prova DMT. Men innan dess vill jag ha gjort något mildare som svamp eller LSD för att ha lite erfarenhet och vara förberedd. Även om de som provat säger att man aldrig kan vara förberedd inför DMT.

Okej, Både svamp och LSD är en soft drog om man använder den rätt, Inge vidare kul med snedtripp. okej nice, jo förstår hur du menar, Känns ju som om man är mer förberedd :) Redigerat av Excitner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Minns inte hur jag gjorde, följde bara kompisarnas instruktioner. Men jag hostade alldeles för mycket. Någon gång vill jag prova DMT. Men innan dess vill jag ha gjort något mildare som svamp eller LSD för att ha lite erfarenhet och vara förberedd. Även om de som provat säger att man aldrig kan vara förberedd inför DMT.

Träna på halsbloss, lättare att göra full, dock kan det slå slint om man blandar alkohol och gräs.

 

Är det något kul då? Svamp alltså.
Inte testat men av vad jag hört av kompisar är det läskigt/roligt/förvånade på samma gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förstår fortfarande inte var felet ligger i att göra det för nöjets skull, bortsett ifrån vad lagen säger om man tänker så. För att det är konstgjort för belöningssystemet? Hur klassificerar du något som "konstgjort för belöningssystemet" och varför är det fel?

Suck, jag har förklarat hur jag tänker typ hundra gånger. SKa det vara så svårt att fatta att jag är emot legaliseringa v cannabis och annat?

 

och så börjar det om, ni har redan snackat om exakt samma sak för 30 sidor sen:

http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&amp...t&p=1894484

Precis.

 

Jag försöker ställa mer specifika frågor.
Ja, men även om du formulerat det olikt och är lite annorlunda så är det exakt samma fråga som leder till exakt samma svar till exakt samma diskussion.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...