Hoppa till innehåll

Droger


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Om ni har hittat dom och tycker dom är inte skadliga. Varför inte testa dom då? Jag vet att det är olagligt, men du kan ju alltid vara ensam hemma, ingen spionerar ju.

Man äter ju inte allt bara för att det inte är skadligt. Jag har dessutom inte hittat några. Bara en som jag är osäker på och slängde bort. Den största risken sägs vara att man identifierar fel och äter en giftig svamp.

 

 

Davve kom in på IRC. Jag träffade några kompisar till dig på stan idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

text

Jag tror jag menade "Jag har svårt att tänka mig någon svindyr utrustning, för att dessa effekter ska uppnås". Då jag som sagt läst forumtrådar där personer beskriver i sina privata upplevelser att de uppnått effekter likt det artikeln beskriver. Svindyr utrustning i just det testet förstår jag om de haft.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, nej och nej. Facepalm åt er. Försök inte. Lol magiska svamparna är "nyttiga" Detta måste vara ett stor skämt jag har läst på länge. Varför är dessa svampar psykideliska? För att dom har inte växt upp "normalt". Exempel på handikappar, nu säger jag ingenting emot dom men en handikap är samma sak som en psykidelisk svamp. Den har helt enkelt växt upp i en giftig miljö, och den föddes men en sjukdom, effekten som ger trippar. Kallar du detta nyttigt och friskt? Knappast. Och om jag tror rätt eller hörde rätt så kan man droga sig med flugsvamp. Den är ju inte olaglig, så varför inte ta och äta den istället? Även om jag är emot detta och tycker detta är sjukt.

Det är fortfarande ingen som har påstått att det är nyttigt eller bra, jag förstår inte varför du fortsätter ta upp det?

 

Psykedeliska svampar har vuxit upp helt i en helt naturlig miljö, att det skulle vara gift hittar du bara på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vanliga cigaretter gör bara skada ja, men det finns ju droger som gör positiva saker också.

 

 

Ge exempel.

 

Exempelvis. De som intar en drog har ju an anledning att göra det. Man gör det bara inte utan anledning.

Jag har gjort det längre bak i tråden redan. Här är ett exempel igen: http://abcnews.go.com/Health/magic-mushroo...ory?id=14623870

 

"Det är kul" är den enklaste anledningen påstår jag nog. Eller att man vill utforska något nytt.

Gör positiva saker. sa du...

Positivt... var det närmaste, antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Växer dom ens i sverige?

Ja det är därför det är så vanligt med svamp-droger i Sverige.

Många pundare går ut och plockar svamp på hösten.

 

Om ni har hittat dom och tycker dom är inte skadliga. Varför inte testa dom då? Jag vet att det är olagligt, men du kan ju alltid vara ensam hemma, ingen spionerar ju.
Själva ruset kan vara farligt. Att hallucinera är inte speciellt kul, när man hallucinerar går man igenom olika stadier, dels lyckoruset, man mår skitbra och ser färgglada färger. Sen helt plötsligt kan ens kompis förvandlas till ett lejon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...