Hoppa till innehåll

Vad Har Folk Emot Justin Bieber?


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Han har nog redan gjort det för hans röst är inte alls lika stabil längre. Från början kanske han inte behövde jättemycket auto-tune men nu gör han definitivt det.

 

Jag tycker inte om Justin Bieber eftersom att han är en amerikansk produkt skapad för att attrahera småtjejer. Barnstjärnor är aldrig bra, eftersom att de blir uppfödda och inmallade i någonting de inte får välja själva, samt bidrar starkt till att skapa ideal för barn, vilket inte bör finnas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att hata honom för att han är otroligt kommersiell, en produkt skapad för småtjejer känns inte speciellt värt då han knappast är ensam om just det. Vad jag däremot stör mig på är att snorungen har mage nog att släppa sina memoarer och göra en film om sitt liv när han är 16 år gammal.

 

Han lär ju inte ha några sex, drugs n' rock n' roll historier att berätta iaf. Knarka kan han inte göra, det skulle ruinera hans image. Och trots att han har miljoner tjejer som suktar efter honom världen över kan han inte ligga med en enda eftersom att de inte har åldern inne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Off topic men lite "intressant" fakta. Enligt en undersökning (kommer tyvärr inte ihåg var jag läste det) så är Biebers "hit" Baby populärast bland tjejer mellan 13-17 år och män mellan 45-55 år. Undrar vilka män det kan vara som gillar honom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle man vilja det? Fast ioförsig... 16 åringar tror ju världen kretsar kring dom.

 

Det enda jag skulle vara avundsjuk när det gäller Justin(e) Bieber är hennes förmodade inkomst tack vare internet.

Vem fan vill ha en hög skrikande 14-15 småtjejer efter sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt youtube så är "Baby" mer hatad än gillad.

Skulle tro att hatet mot Bieber bygger mest på avundsjuka. Jag menar, är han 16 år? Hur många blir världskända när dem är 16?

Hatar honom, men vill inte bli världskänd, är inte avundsjuk på honom heller. Bara något man hatar med honom.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min teori är att det är många som har flickvänner som älskar honom och då blir dem avundsjuka och sen skriver dem på internet om det.

 

 

P.S Han är inge bra.

 

Off topic men lite "intressant" fakta. Enligt en undersökning (kommer tyvärr inte ihåg var jag läste det) så är Biebers "hit" Baby populärast bland tjejer mellan 13-17 år och män mellan 45-55 år. Undrar vilka män det kan vara som gillar honom ;)

så var det med twilight också fast men inte män.

Redigerat av luigi99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Off topic men lite "intressant" fakta. Enligt en undersökning (kommer tyvärr inte ihåg var jag läste det) så är Biebers "hit" Baby populärast bland tjejer mellan 13-17 år och män mellan 45-55 år. Undrar vilka män det kan vara som gillar honom ;)

Vilken undersökning? Ge mig en källa annars tror jag inte på dig.

 

Hatar honom, men vill inte bli världskänd, är inte avundsjuk på honom heller. Bara något man hatar med honom.

Shaved Bieber Extension rekommenderar jag till dig. Finns också till Firefox. Om du hatar han så mycket som du gör, varför ignorerar du honom inte? Du är som mina klasskompisar, varje gång det blir tyst och ingen kommer på något att säga börjar de prata om hur pass dålig / bögig han är.

 

Han är en p12a som har kass röst, som inte förtjänar att vara känd.
Du är säkert bara avundsjuk på honom för att han är så känd och har så många fans som älskar honom. Jag lyssnar inte på hans musik men kan säga att han inte har en kass röst, bättre än din målbrotts röst iaf.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du hatar han så mycket som du gör, varför ignorerar du honom inte?

Därför att alla coola internet-kidz hatar Bieber nu, och om man inte konstant skriver om hur mycket man hatar honom, hur skall då alla andra få reda på hur sjukt cool man är?!

 

 

"The bandwagon effect, closely related to opportunism, is a phenomenon—observed primarily within the fields of microeconomics, political science, and behaviorism—that people often do and believe things merely because many other people do and believe the same things. "

 

 

 

All aboard the Bieber Bandwagon!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv så tror jag inte att det handlar om avundsjuka. Jag tror de flesta bara stör sig på att han tror att han är så cool. Det är bara att söka på honom på google så hittar man en bild där han står lutad mot ett staket och gör något ''häftigt'' tecken med handen. Sen så är hans musik totalt genomusel också men det är okej för mig.

Jag tycker ändå lite synd om honom för att han är så hatad men det finns ju som sagt en anledning till det även fast den inte är särskilt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...