Hoppa till innehåll

Otroligt Många Avstängda?


Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Lite kul hur visa verkligen ska klaga på allt som händer.

Fuska: "Vi har ett nytt verktyg för att upptäcka folk som bryter mot reglerna."

Random person: "OHHH NEJ nu kan jag inte göra dubbelanvändare! Det suger!"

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker dom borde sumpa varning systemet helt, och införa att ju värre regelbrott man gör, ju värre straff får man.

Till exempel, om man spammar, blir man avstängd i 2 dar eller liknande, beroende på hur mycket man har spammat, och sedan kanske man får 1 månads ban om man spammat fler gånger, till slut blir man permanent bannad.

Själv skulle jag tycka att det skulle vara bättre, men det är bara jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker dom borde sumpa varning systemet helt, och införa att ju värre regelbrott man gör, ju värre straff får man.

Till exempel, om man spammar, blir man avstängd i 2 dar eller liknande, beroende på hur mycket man har spammat, och sedan kanske man får 1 månads ban om man spammat fler gånger, till slut blir man permanent bannad.

Själv skulle jag tycka att det skulle vara bättre, men det är bara jag.

Tror inte att de skulle funka i längden, folk kommer säga, "Det är ju inte så farligt!!!" när de får en varning. Låter bra med det nya verktyget och att man får en andra chans! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker dom borde sumpa varning systemet helt, och införa att ju värre regelbrott man gör, ju värre straff får man.

Till exempel, om man spammar, blir man avstängd i 2 dar eller liknande, beroende på hur mycket man har spammat, och sedan kanske man får 1 månads ban om man spammat fler gånger, till slut blir man permanent bannad.

Själv skulle jag tycka att det skulle vara bättre, men det är bara jag.

Låter bättre än skit systemet vi har nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker dom borde sumpa varning systemet helt, och införa att ju värre regelbrott man gör, ju värre straff får man.

Till exempel, om man spammar, blir man avstängd i 2 dar eller liknande, beroende på hur mycket man har spammat, och sedan kanske man får 1 månads ban om man spammat fler gånger, till slut blir man permanent bannad.

Själv skulle jag tycka att det skulle vara bättre, men det är bara jag.

Håller med.

Låter väldigt likt systemet som är på Facepunch.com, det skulle fungera så mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Verkar som om det nya systemet bara gynnat fuska.se än så länge. :-)

Undrar vad det nya verktyget går efter, IP-adressen? det kanske är därför bland annat du & jag..

Nej, men hörde att PissWasser fick en varning för en användare som han hade fyra år sedan, det är rätt lågt, då han sköter sig i övrigt.

Redigerat av 3FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...