Nazar Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Nu har jag inte sprungit på ett tag... jag har varit förkyld och nu har jag ont i foten. Och imorgon ska jag åka utomlands, tror inte jag kan springa så mycket då. Men jag packar ned springskorna i alla fall :DDet är bra, dont stop :P Men jag har kommit back in bussines again. Springer nu som fan, gör sen armhävningar och allt annat tills jag är hellt körd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 (redigerat) Vete fan. När jag är med polarna och spelar fotboll antar jag. Ska dock ut och jogga vartannan dag nu under lovet har jag tänkt. Redigerat 25 Juni 2011 av lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2011 Skulle vilja tipsa lite bra låtar till er. http://www.youtube.com/watch?v=p5vgM1JvvaQ...feature=related Dom här låtar kommer göra så att du springer som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Har inte kunnat springa så mycket atm pga opererad blindtarm :( Men snart kör jag igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 Kör 3 gånger i veckan nu med min polare, Söndagar, tisdagar och torsdagar. På det sistnämnda kör vi intervall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2011 När bussen står vid hållplatsen och man blir tvungen att vänta 30 minuter om man missar den.. -.- Försöker dock undvika detta så det blir inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 po boxnings traningen och 4 gonger till i veckan (jag kan inte skriva alla bokstaver eftersom jag ar i london) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Tillräcklig träning när jag läre röra runt musen på musmattan och sen när man klickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2011 Sprang idag nu igen. Jag hade lanat i natt, druckit 2-3 liter hallonsoda, sovit 6 timmar inatt, knappt rört mig på 1-2 dygn och det var 23 grader varmt i skuggan. Det fick bli att springa min vanliga runda, 6,42km. Jag pressade mig riktigt mycket och lyckades ändå hålla nere tiden till 29 minuter och 57 sekunder. Med tanke på förutsättningarna är jag nöjd! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Sprang mkt förra sommarn o hösten ,, 5ggr i veckan 10.3km , hade genomsnits tiden på 44-51 minuter Men sen starta snowboard säsongen i finland, och så tog jobbet upp mer av min tid. Å i dagsläget äre gym 5 dar i veckan istället med styrke ( skurit av 3 senor i foten, så kan ändå inte springa närmsta månaderna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) Sprang ju igår, så idag tog jag bara en lite lättare joggingrunda. Det blev 3,98km på 20 minuter, skönt att ta det lite lungare idag så ska jag köra hårdare imorgon istället. =) Sprang mkt förra sommarn o hösten ,, 5ggr i veckan 10.3km , hade genomsnits tiden på 44-51 minuterMen sen starta snowboard säsongen i finland, och så tog jobbet upp mer av min tid. Å i dagsläget äre gym 5 dar i veckan istället med styrke (skurit av 3 senor i foten, så kan ändå inte springa närmsta månaderna)Åh, fyfan. Måste ha gjort sjukt ont! Redigerat 12 Juli 2011 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 (redigerat) Nja, var kanske 2 år sedan jag tog springandet seriöst. Dock var det på grund av att jag tävlade i thaiboxning, och så handlar det inte om att hålla ut långa sträckor. Eftersom en match varar 1-3 minuter beroende på match så körde jag intervaller, löper allt jag har 30 sekunder, promenerar 1 minut, löper 30 sekunder, promenerar 1 minut. Fick även grymt bra kondition under passen då man verkligen kör intensivt, men som sagt är kondition en färskvara som behöver upprätthållas hela tiden. Har inte tränat thaiboxning i över 1 år nu men börjat med styrketräning och ska börja jogga cirka 1-2 mil per vecka. Krävs dock att ladda med kolhydrater och ha vätska tillgänglig, annars blir det väldigt jobbigt! Redigerat 12 Juli 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.