Hoppa till innehåll

Spännda Till Harry Potter Dödsrelikerna Del 2?


Epixa

Rekommendera inlägg

Läs inte svarta texten om du inte läst boken, sett filmen eller bara inte vill veta vad som händer.

Jag tycker det borde komma en Harry Potter 8 när Harry, Ron och Hermione går om sista året (de missade ju det).

Mcgonogall är rektor och allt är frid och fröjd... men vad döljer sig egentligen under slottets gångar..?

Jag tycker det låter tråkigt med en till bok. Voldermort var den mörkaste och ondaste människan, i böckerna är det ju så att de arbetade för att vinna mot Voldermort. Det är storyn. Nu är han död. Vad ska då hända? Ska någon av Voldermorts anhängare komma tillbaks? Finns det något mystiskt i slottet som dem ska slåss mot? Det låter inte något vidare roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Läs inte svarta texten om du inte läst boken, sett filmen eller bara inte vill veta vad som händer.

Jag tycker det borde komma en Harry Potter 8 när Harry, Ron och Hermione går om sista året (de missade ju det).

Mcgonogall är rektor och allt är frid och fröjd... men vad döljer sig egentligen under slottets gångar..?

J.K Rowling har skrivit på sin hemsida att de aldrig gick det sista året. Hon har också skrivit att det inte kommer bli fler böcker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte, men du har nog rett, det får räcka nu.

Det finns ju tre andra böcker som har med HP och göra, Fantastic Beasts and where to find them, Quidditch through the ages och The Tales of Beedle the Bard.

Men det är inte mycket, hoppas det kommer en ny bra serie snart som man lever för.

 

Såg HP idag, fyfasen vad den var bra! Den ägde! Till och med (spoiler)

slutet som var lite för töntigt/sljmigt/lyckligt var nice :)

Klädde även ut mig, tog på mig svarta kläder och en mantel som min mamma sydde till ett Harry Potter-kalas brorsan hade för jättelängesen. Och så ritade syrran dödsätarnas märke på min arm.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud vilken tråkig film!

Inte ens Emma Watson var het i filmen, vilken besvikelse.

Sen på det så var Clémence Poésy bara med i knappt en halv scen! Helt ofattbart.

 

Ska de gå sitt sista år på Hogwarts 19 år efter Voldemorts död? I do not think so.

Redigerat av Nomatic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud vilken tråkig film!

Inte ens Emma Watson var het i filmen, vilken besvikelse.

Sen på det så var Clémence Poésy bara med i knappt en halv scen! Helt ofattbart.

 

Ska de gå sitt sista år på Hogwarts 19 år efter Voldemorts död? I do not think so.

Nej men för fan...

Ska inte se filmen :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska de gå sitt sista år på Hogwarts 19 år efter Voldemorts död? I do not think so.

[/font]

Det var ju deras barn som gick, inte dom själva?

 

 

 

Sen så är jag fett ledsen att allt med harry potter är slut nu =/ Ett tips är att inte se den i 3D, det verkar som att det bara är en extra sak man lägger till alla filmer nu för tiden. Inte värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud vilken tråkig film!

Inte ens Emma Watson var het i filmen, vilken besvikelse.

Sen på det så var Clémence Poésy bara med i knappt en halv scen! Helt ofattbart.

 

Ska de gå sitt sista år på Hogwarts 19 år efter Voldemorts död? I do not think so.

TRÅKIG!? Allvarligt!? :angry:

 

:huh: <_< Eeehh var du hög när du var och såg den? Du låter som ännu ett random troll som vill sprida skit.

Jäg älskar Harry Potter och har gjort det ända sedan den första filmen kom ut.

Den första delen av Dödsrelikerna var redan skitbra och enligt mig bättre än alla andra filmer och den andra delen?

Minst två gånger bättre!

 

Och förresten vad är det för stort problem med att Clémence Poésy knappt fick någon scen? Har du hört talas om Bi-roll -.-?

 

Allvarligt talat den sista filmen var allt annat tråkig och jag kommer sakna filmerna.

 

Och föresten det är inte dom som ska gå på Hogwarts igen det är isåfall deras barn. Och jag slår vad om att för eller senare kommer det på något vis och berättas om dom. Kolla exempelvis på Star Wars: skitmånga spel varav många skapar en egen histora och ibland före filmen eller efter filmen(exemplevis Knights of the Old Republic som utspelar sig 4000 år före filmerna) och sedan har vi ju de tecknade serierna också. Som sagt för eller senare kommer det och berättas mera om Harrypotters värld.

 

PS: Jag har inte läst bökerna. Bara 1-4.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

TRÅKIG!? Allvarligt!? :angry:

 

:huh: <_< Eeehh var du hög när du var och såg den? Du låter som ännu ett random troll som vill sprida skit.

Jäg älskar Harry Potter och har gjort det ända sedan den första filmen kom ut.

Den första delen av Dödsrelikerna var redan skitbra och enligt mig bättre än alla andra filmer och den andra delen?

Minst två gånger bättre!

 

Och förresten vad är det för stort problem med att Clémence Poésy knappt fick någon scen? Har du hört talas om Bi-roll -.-?

 

Allvarligt talat den sista filmen var allt annat tråkig och jag kommer sakna filmerna.

 

Och föresten det är inte dom som ska gå på Hogwarts igen det är isåfall deras barn. Och jag slår vad om att för eller senare kommer det på något vis och berättas om dom. Kolla exempelvis på Star Wars: skitmånga spel varav många skapar en egen histora och ibland före filmen eller efter filmen(exemplevis Knights of the Old Republic som utspelar sig 4000 år före filmerna) och sedan har vi ju de tecknade serierna också. Som sagt för eller senare kommer det och berättas mera om Harrypotters värld.

 

PS: Jag har inte läst bökerna. Bara 1-4.

Andra människor tyckte att Transformers 3 var bra, jag däremot tyckte det var den absolut sämsta filmen jag någonsin sett. Är det så jävla förvånande att någon kanske inte tycker samma sak som dig?

 

Vafan är grejen med att skrika troll så fort meningskiljaktigheter uppstår? Det är både korkat och trångsynt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...