Nomatic Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Jag fattar noll.Filmen var tråkig, get over it.Sen om jag fick välja så skulle Clémence Poésy va med varenda sekund av filmen. Smaken är som baken, dags att du lär dig det. Sen så sa jag aldrig att de skulle gå tillbaka till Hogwarts, om de hade läst två inlägg innan mig så hade du förstått. Note: Jag har varit här sedan 2003, vem tror du mellan dig och mig är troll här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Jag ska nog gå och se den. Synd att jag redan har läst all svart text i detta forum .(Kan inte hålla mig bortaO.o) Men filmen verkar ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Filmen var tråkig, get over it.Sen om jag fick välja så skulle Clémence Poésy va med varenda sekund av filmen. Smaken är som baken, dags att du lär dig det. Sen så sa jag aldrig att de skulle gå tillbaka till Hogwarts, om de hade läst två inlägg innan mig så hade du förstått. Note: Jag har varit här sedan 2003, vem tror du mellan dig och mig är troll här?Vad jag menade när jag kallade dig troll var att du bara sa att den är tråkig(vilket jag inkulsive många andra inte alls tycker) och du hade inga argument varför den var tråkig. Och förresten varför är det ett så stort problem med att Clémence Poésy inte var med mycket(som sagt hon hade en bi-roll). Hon var bra och Snygg visst men Harry Potter filmerna är väl inte de enda som hon har spelat i :huh: ? Gillar du inte den? Okej då alla har olika smak <_< . Jag älskade den men vad var det som gjorde den så tråkig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) Vad jag menade när jag kallade dig troll var att du bara sa att den är tråkig(vilket jag inkulsive många andra inte alls tycker) och du hade inga argument varför den var tråkig. Och förresten varför är det ett så stort problem med att Clémence Poésy inte var med mycket(som sagt hon hade en bi-roll). Hon var bra och Snygg visst men Harry Potter filmerna är väl inte de enda som hon har spelat i :huh: ? Gillar du inte den? Okej då alla har olika smak <_< . Jag älskade den men vad var det som gjorde den så tråkig?!Inte ens Emma Watson var het i filmen, vilken besvikelse.Sen på det så var Clémence Poésy bara med i knappt en halv scen! Helt ofattbart.:] Redigerat 21 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 (redigerat) Om ni nu är så jävla kära på Fleur och Hermione kolla på Harry Potter 4, där är de båda med ganska mycket... Tyckte den ägde fett i alla fall. Redigerat 21 Juli 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Om ni nu är så jävla kära på Fleur och Hermione kolla på Harry Potter 4, där är de båda med ganska mycket...Tyckte den ägde fett i alla fall.Är inte Emma Watson med ganska mycket i alla Harry Potter filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Jag tyckte slutet var typiskt amerikanskt, skulle varit mycket bättre om de hade slutat filmen när de stod alla tre vid bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2011 Om du vill se dem båda i samma film, mycket.... suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 (redigerat) Såg den idag, den var ganska bra. Redigerat 25 Juli 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 Jag tyckte slutet var typiskt amerikanskt, skulle varit mycket bättre om de hade slutat filmen när de stod alla tre vid bron.filmen är gjord i stor-britanien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 filmen är gjord i stor-britanienBetyder det att den inte kan ha ett "typiskt amerikanskt" slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2011 filmen är gjord i stor-britanienRegissören och själva scenerna är från england, det är sant. Men själva slutet var typiskt hollywood-stuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.