WASD Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Tyst. Jag vet.Kaffe är lagligt. Diskutera inte det här, det där var ju inte ens en fråga. Du kan ju snacka i droger i Droger istället för att spamma ned min frågetråd med massa grejer som inte ens är frågor.Det var en uppföljare på frågan om du gillar kaffe. Har inget mer att säga om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2011 Naa, tror inte åldern har så stor betydelse när det gäller bra saker. Om det var så du menade. Vad exakt menar duMed en ganska grov undermening att alla som är så intresserade av dig är pedos :) Men det är vi väl allihop lite grann ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Med en ganska grov undermening att alla som är så intresserade av dig är pedos :) Men det är vi väl allihop lite grann ;PTja, jag ser ju fortfarande likadan ut, skillnaden är väl bara att det står f14 istället för f13. Intresserad... hur menar du då? Asså ni andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 28 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Vilken kaffesort är din favorit? Jag gillar espresso, gillar du espresso? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2011 Hmm.. jag vet inte. Jag är för mycket skummad mjölk, typ Kaffe Latte eller Capuccino. Men jag smakade ett starkt espressokaffe (jag hade ungefär 20% mjölk i då) det var mycket gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Skulle du kunna tänka dig att köpa en 11 kilo tung gummibjörn för ungefär 1500kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 (redigerat) Vad tycker du om mig? :) Redigerat 25 November 2011 av Skelzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 November 2011 Rapport Dela Skrivet 25 November 2011 Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Skulle du kunna tänka dig att köpa en 11 kilo tung gummibjörn för ungefär 1500kr?Nej... Vad tycker du om mig? :)Du är snäll och trevlig, gillar dig. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?1. Fred på jorden.2. Att alla på jorden slapp svält, var rika.3. Färre antal på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Så du skulle vilja utplåna en del av jordens befolkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Om du fick rösta, skulle du ge din röst åt Sverigedemokraterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Gillar du hembakad pizza eller köpt pizza bäst? (att äta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.