360Xbox Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Vem hatar du mest på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Nomatic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Varför hatar du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 (redigerat) Ditt sätt att kommentera allt jag gör fast du är typ 6-7 år äldre är omoget. Du har ingen humor och tar saker på allvar som egentligen inte borde göra det. Du vill ha mycket uppmärksamhet verkar det som. Om du inte gillar mig som 19 åring bör du ignorera mig. Det gör du inte. Du tror att jag ljuger bara för att jag inte kan bevisa det jag säger. Du använder termer som "skitsnack", gnällspikar, löjligt och annat negativt när du talar med mig och även andra här. Redigerat 12 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Kommenterar inte allt du gör, jag är 5 år äldre än dig. Så för att jag inte har speciellt mycket humor så är det ett skäl att hata mig? "Jag blir alltid generad när jag får en komplimang, jag känner att det finns alltid mer att säga" Har inget emot dig, jag känner dig inte så kan omöjligt döma dig efter inlägg på ett forum. Tror jag att någon ljuger så tror jag det tills jag har blivit motbevisad, detta gäller inte bara dig. Så jag ska svara med positiva termer när jag tycker något är skitsnack? Inte högst troligt va. Nu till min fråga: Är allt det du sa verkligen skäl till att hata någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Är du en fjortis? Inget illa menat, bara en fråga. En till fråga, vad anser du om fjortisar? Aså tjejerna för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Kommenterar inte allt du gör, jag är 5 år äldre än dig. Så för att jag inte har speciellt mycket humor så är det ett skäl att hata mig?"Jag blir alltid generad när jag får en komplimang, jag känner att det finns alltid mer att säga"Har inget emot dig, jag känner dig inte så kan omöjligt döma dig efter inlägg på ett forum.Tror jag att någon ljuger så tror jag det tills jag har blivit motbevisad, detta gäller inte bara dig.Så jag ska svara med positiva termer när jag tycker något är skitsnack? Inte högst troligt va. Nu till min fråga: Är allt det du sa verkligen skäl till att hata någon?Du ska visa respekt mot andras åsikter, du verkar så himla negativ hela tin. Du kommenterar inte allt, men dina kommentarer mot mig är mycket otrevliga, och du säger att du inte har något emot mig, men det verkar som om du inte gillar det jag gör här. Du kommenterar allt för mycket det jag säger för att vara 5 år äldre, tycker jag. Och när du inte tror på folk så, till exempel med mig och mina huvudstäder drar du upp värsta diksussionerna och kallar mig för myttoman, tror du mig inte ska du IGNORERA mig, det är så omoget att dra upp värsta diskussionerna och säga "Jag hatar dig så mycket att om du skulle dö imorgon skulle jag inte bry mig alls, pissråtta" eller vad du skrev.Det var en hatisk kommentar och ja det räcker för att jag inte ska gilla denna Nomatic. Jag har ingen aning om hur du är IRL men Nomatic IRL känner jag inte. Frågan: Jag hatar dig egentligen inte. Du är bara några bokstäver på internet. Men de orden kan jag nog mer ogilla mer eller mindre, men du är nog den jag ogillar mest på dett forum, och de anledningarna jag drog upp räcker för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Haha damn! You go girl! ;) Vem är din främsta förebild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Hur vågar du ignorera Rainbow Dash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Skulle du vilja slå till en brony? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Skulle du vilja slå till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Anser du att du har ett öppet sinne för andra människors åsikter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.