KuroKaktus Skrivet 12 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2011 Du ska visa respekt mot andras åsikter, du verkar så himla negativ hela tin. Du kommenterar inte allt, men dina kommentarer mot mig är mycket otrevliga, och du säger att du inte har något emot mig, men det verkar som om du inte gillar det jag gör här. Du kommenterar allt för mycket det jag säger för att vara 5 år äldre, tycker jag. Och när du inte tror på folk så, till exempel med mig och mina huvudstäder drar du upp värsta diksussionerna och kallar mig för myttoman, tror du mig inte ska du IGNORERA mig, det är så omoget att dra upp värsta diskussionerna och säga "Jag hatar dig så mycket att om du skulle dö imorgon skulle jag inte bry mig alls, pissråtta" eller vad du skrev.Det var en hatisk kommentar och ja det räcker för att jag inte ska gilla denna Nomatic. Jag har ingen aning om hur du är IRL men Nomatic IRL känner jag inte. Frågan: Jag hatar dig egentligen inte. Du är bara några bokstäver på internet. Men de orden kan jag nog mer ogilla mer eller mindre, men du är nog den jag ogillar mest på dett forum, och de anledningarna jag drog upp räcker för det.Tror det var jag som skrev något liknande. Skulle du kunna äta en korv nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 (redigerat) Är du en fjortis? Inget illa menat, bara en fråga. En till fråga, vad anser du om fjortisar? Aså tjejerna för det mesta.Nej. Jag sminkar mig inte ens. Och jag gillar inte fjortisar, de är jobbiga, äckliga och tror de är coola och snygga.Skulle du vilja slå till en brony?Nej. När jag slåss får jag ont i knytnäven, och personen jag slår till tar inte större skada. Skulle du vilja slå till mig?Ne. Nomatic frågade:Anser du att du har ett öppet sinne för andra människors åsikter?Jag: Beror på om åsikten är acceptabel enligt mig. Man behöver inte hålla med mig men om de trycker ned mig eller någon annan blir gillar jag dne inte.Typ: "Jag tycker att man borde godkänna cannabis för att folk ska få göra vad de vill med sin egen kropp. "(Acceptabel)"Jag tycker att kvinnor inte ska få bestämma eller rösta, för de är mindre värda än män." (Oaccetabel) Observera att jag inte håller med någon av ovanstående åsikter. Men det förstår du nog. Redigerat 13 Oktober 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av 3495abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Du uppenbarligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av 3495abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Omg, gå till skolan och skaffa dig lite kompisar, varför hänger en tjej ens här?För att hon vill? Jag tror inte Layton försöker leka tuff eller nått. Tycker hon är väldig trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Dra från min frågetråd.Jag har vänner, och jag är här för att det är kul att det är kul att vara här ibland förutom när trolls kommer och spammar sönder min frågetråd och drar upp värsta disskussionen för att jag säger att mina ögonbryn är snygga och naturliga i en löjlig skryttråd.Dra. För att hon vill? Jag tror inte Layton försöker leka tuff eller nått. Tycker hon är väldig trevlig.Tack detsamma :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Fritt land. Om du har kompisar varför är du ute och plockar bär hela tiden?har du kompisar, om du är här som trackar ner på Layton hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Omg, gå till skolan och skaffa dig lite kompisar, varför hänger en tjej ens här?Fritt land. Om du har kompisar varför är du ute och plockar bär hela tiden?http://sv.wikipedia.org/wiki/Projektion_%28psykologi%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 Fritt land. Om du har kompisar varför är du ute och plockar bär hela tiden?För att det är ett intresse.Så nu har du fått all din uppmärksamhet, lonely child. Dra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Projektion_%28psykologi%29Whore, där satt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.